عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی استراتژی Infection Free Zone برای کامپیوتر دانلود مود GRID Autosport - بازی مسابقه ای گرید اتواسپرت اندروید دانلود مود بازی Idle Racer برای اندروید دانلود Apex Racing MOD 1.13.3 - بازی مسابقه ای اپکس ریسینگ اندروید + مود دانلود مود بازی Sonic the Hedgehog 2 Classic برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد

پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد

پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد - نویسنده اصلی فِیبل به تیم پیوست بر اساس گزارش وبسایت گیمینگ‌بولت، پروژه اوریون، که نام رمز دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ است، رسما وارد مرح

پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد

پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد - نویسنده اصلی فِیبل به تیم پیوست

بر اساس گزارش وبسایت گیمینگ‌بولت، پروژه اوریون، که نام رمز دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ است، رسما وارد مرحله ساخت اولیه شده است. این خبر در اکتبر ۲۰۲۲ به همراه چندین عنوان دیگر در حال توسعه توسط سی دی پراجکت رد اعلام شد.

اطلاعات کمی در مورد این پروژه در دسترس است، به جز اینکه گاب آماتانگلو، کارگردان بسته‌الحاقی آزادی شبح‌وار، کارگردانی دنباله مستقیم سایبرپانک ۲۰۷۷ را بر عهده دارد. با توجه به بازخوردهای بسیار مثبت به به‌روزرسانی ۲.۱ و آزادی شبح‌وار، می توان گفت که پروژه اوریون باید انتظارات زیادی را از نظر روایت و گیم‌پلی برآورده کند.

یکی از اخبار جالب پیرامون این پروژه، پیوستن آرگو گارنر، نویسنده اصلی بازی‌های فِیبل به تیم توسعه است. گارنر در استودیوهای بازی CD Projekt Red Vancouver مستقر در کانادا کار خواهد کرد. مشخص نیست که او چه نقشی در پروژه اوریون ایفا خواهد کرد، اما تجربه او در زمینه روایت داستانی می‌تواند برای این دنباله مورد انتظار بسیار ارزشمند باشد.

در حالی که جزئیات کمی در مورد داستان یا گیم‌پلی پروژه اوریون در دسترس است، اما ورود آن به مرحله ساخت اولیه خبر هیجان‌انگیزی برای طرفداران سایبرپانک ۲۰۷۷ است. با توجه به موفقیت بازسازی نسخه نسل بعد و بسته‌الحاقی آینده آزادی شبح‌وار، انتظارات از این دنباله بسیار بالا است. با پیوستن نویسنده باسابقه‌ای مانند آرگو گارنر به تیم توسعه، به نظر می‌رسد که سی دی پراجکت رد مصمم است تا دنباله‌ای در حد و اندازه‌های بازی اصلی ارائه دهد.

امیدواریم که در آینده اطلاعات بیشتری در مورد پروژه اوریون منتشر شود. با این حال، همین خبر اولیه برای هیجان‌زده کردن طرفداران دنیای سایبرپانک کافی است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

پروژه اوریون، دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ وارد مرحله ساخت اولیه شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش