عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Shootout 3D v1.5.0 - بازی تیراندازی سه بعدی + مود تغییرات چشمگیر برای بازی The Division 2 با بروزرسانی جامع در فوریه دانلود بازی Crysis Remastered برای کامپیوتر غرش هیولاها در تریلر جدید Instinction دانلود بازی Stranded Deep - نسخه ElAmigos
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است

شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است

شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است طبق شایعات جدیدی که منتشر شده، به نظر می‌رسد که سونی در حال ساخت ریمیکی از اولین بازی Uncharted با نام Uncharted: Drake's Fortune برای کنس

شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است

شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است

طبق شایعات جدیدی که منتشر شده، به نظر می‌رسد که سونی در حال ساخت ریمیکی از اولین بازی Uncharted با نام Uncharted: Drake's Fortune برای کنسول پلی‌استیشن 5 است.

با اینکه مجموعه آنچارتد از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین عناوین شرکت سونی به حساب می‌آید، اما با گذشت حدود هفت سال از آخرین اثر جدید آن یعنی «میراث گمشده» در سال ۲۰۱۷، این سوال مطرح می‌شود که این مجموعه تا چه زمانی به حالت راکد باقی خواهد ماند. با این حال، طبق گفته یک فرد مطلع، به نظر می‌رسد که ساخت یک بازی جدید در این فرانچایز در دستور کار قرار دارد.

در قسمتی اخیر از پادکست XboxEra، نیک بیکر و جان کلارک، بنیانگذاران این وب‌سایت، مدعی شدند که یک بازسازی کامل از اولین عنوان مجموعه آنچارتد یعنی «گنجینه دریک» محصول ۲۰۰۷ برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در حال ساخت است. اگرچه تضمینی برای انتشار این پروژه وجود ندارد، اما بیکر اظهار داشت که «حداقل به شدت در حال بررسی است.»

بیکر و کلارک همچنین بیان کردند که به صورت جداگانه اطلاعاتی در مورد این بازسازی دریافت کرده‌اند و «شواهدی» نیز دیده‌اند که صحت آن را تأیید می‌کند. بیکر ادامه داد که این اطلاعات «حاکی از» توسعه بازی توسط استودیو سازنده اصلی ناتی داگ یا Bluepoint Games (که مجموعه آنچارتد: ناتان دریک را در سال ۲۰۱۵ بازسازی کرد) نیست، اما اینکه چه استودیویی مسئولیت آن را بر عهده دارد مشخص نیست.

جالب اینجاست که نیل دراکمن، رئیس هم‌بنیانگذار ناتی داگ، سال گذشته اعلام کرد که «کار آن‌ها با آنچارتد به پایان رسیده است»، اما اندکی بعد، ناتی داگ اعلام کرد که در حال استخدام نیرو برای «ساخت تیم‌های آینده نه تنها برای عناوین جدید، بلکه برای حفظ میراث آنچارتد» است.

طبق برخی افشاگری‌ها، بازی جدیدی از مجموعه آنچارتد توسط یک استودیوی جدید در حال توسعه است. گمانه‌زنی‌های گسترده‌ای وجود دارد که این استودیو همان استودیویی است که به تازگی در سن دیگو و با همکاری PlayStation Studios Visual Arts تأسیس شده است. آگهی‌های استخدام این استودیو در سال ۲۰۲۲ نشان داد که آنها در حال «همکاری در ساخت یک پروژه هیجان‌انگیز جدید با ناتی داگ در یک فرنچایز محبوب» هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

شایعه: ریمیک Uncharted: Drake's Fortune در حال ساخت است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش