عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شایعه: محتوای پس از انتشار بازی Suicide Squad شامل Arkham و شهر گاتهام می شود دانلود مود ZOMBIE HUNTER - بازی آفلاین شکارچی زامبی اندروید شایعه: بازسازی Metal Gear Solid 1 فقط برای PS5 خواهد بود دانلود بازی آلفا پروتوکل Alpha Protocol برای کامپیوتر Minecraft: Bedrock Edition با قابلیت جدید Add-Ons از مادها پشتیبانی می‌کند!
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد

عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد

عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد هیدئو کوجیما، کارگردان خلاق، جزئیات بیشتری درباره شخصیت عروسک زنده در بازی Death Stranding 2: On the Beach ارائه کرد.نام عروسک: تا

عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد

عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد

هیدئو کوجیما، کارگردان خلاق، جزئیات بیشتری درباره شخصیت عروسک زنده در بازی Death Stranding 2: On the Beach ارائه کرد.

نام عروسک: تاکنون نام رسمی عروسک اعلام نشده است.

صداپیشه‌ و الهام‌پذیری: این شخصیت توسط جاناتان رومی صداپیشگی می‌شود و طراحی ظاهری‌اش از کارگردان فیلم فatih Akin الهام گرفته شده است.

نقش در بازی: عروسک به عنوان همراه سم در طول سفر عمل می‌کند و با تجربه و دانش خود او را راهنمایی می‌کند. برخی او را مشابه شخصیت Mimir در سری بازی‌های God of War توصیف می‌کنند.

حرکات و ظاهر: برای القای حس تئاتر عروسکی Bunraku یا عروسک‌های شکم‌حرفه‌ای، عروسک با نرخ فریم پایین‌تر از دیگر شخصیت‌ها حرکت می‌کند.

سازنده: به نظر می‌رسد این عروسک‌ها در دنیای بازی قابل ساخت و شخصی‌سازی باشند و هر فرد بسته به سلیقه‌ی خود می‌تواند طراحی‌اش را انتخاب کند.

کارکرد: احتمالاً این عروسک‌ها نقشی مشابه تماس‌های کدک در سری Metal Gear Solid داشته باشند. به این معنا که در نقش ناظری بیرونی به بازیکن در طول بازی راهنمایی و تفسیر ارائه دهند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش