عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فروش بازی Atlas Fallen ناامیدکننده بود، نسخه بهبود یافته و محتوای جدید سال آینده منتشر می‌شود دانلود بازی Another Crabs Treasure برای کامپیوتر دانلود مود بازی Xtreme Motorbikes برای اندروید دانلود نسخه فیتگرل بازی Crysis 2 Remastered برای کامپیوتر دانلود Bazooka Boy 2.2.13 - بازی زیبای بازوکا بوی اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   مدس میکلسن در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت

مدس میکلسن در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت

هیدئو کوجیما تأیید کرد که مدس میکلسن در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، در مصاحبه‌ای با IGN تأیید کرد که مدس میکلسن، بازیگر دانمارکی، در

مدس میکلسن در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت

هیدئو کوجیما تأیید کرد که مدس میکلسن در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت

هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، در مصاحبه‌ای با IGN تأیید کرد که مدس میکلسن، بازیگر دانمارکی، در دنباله این بازی یعنی Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت.

میکلسن در اولین بازی نقش شخصیت "کلیفورد ا Unger" را ایفا می‌کرد که یک ضدقهرمان پیچیده و به‌یادماندنی بود. با وجود اینکه طرفداران از حضور او در این بازی استقبال کرده بودند، اما کوجیما توضیح داد که داستان دنباله به گونه‌ای است که نیازی به حضور میکلسن نیست.

او گفت: "من عاشق مدس هستم و او یکی از بهترین بازیگرانی است که تا به حال با آنها کار کرده‌ام. اما داستان Death Stranding 2 به گونه‌ای است که نیازی به حضور او نیست. من همیشه به دنبال چالش‌های جدید هستم و می‌خواهم چیزهای جدیدی را امتحان کنم."

کوجیما هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان Death Stranding 2 منتشر نکرده است، اما او تأکید کرده است که این بازی دنباله‌ای مستقیم بر اولین بازی خواهد بود و به سوالات بی‌پاسخ آن پاسخ خواهد داد.

او همچنین گفت که Death Stranding 2 "تجربه‌ای کاملاً جدید" خواهد بود و از نظر گیم‌پلی و داستان با اولین بازی تفاوت‌های زیادی خواهد داشت.

این بازی قرار است در سال 2024 برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

مدس میکلسن در Death Stranding 2: On the Beach حضور نخواهد داشت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش