عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Bunker Wars: WW1 RTS Game 0.1.13 برای اندروید دانلود مود War and Order 3.0.95 - هک بازی نظم و جنگ اندروید دانلود مود Cooking City - بازی شهر آشپزی اندروید جزئیات بروزرسانی Sins of the Flesh برای بازی Cult of the Lamb منتشر شد دانلود مود بازی CAPTAIN TSUBASA: ACE برای اندروید
صفحه اصلی   کامپیوتر   کم حجم   دانلود بازی کودکانه و کم حجم Disney’s The Emperors New Groove

دانلود بازی کودکانه و کم حجم Disney’s The Emperors New Groove

دانلود بازی کودکانه و کم حجم زندگی جدید امپراطور Disney’s The Emperors New Groove لینک های بازی اصلاح شد. لینک دانلود با ترافیک نیم بها اضافه شد. بازی زیبا و خاطره انگیز زندگی جدید امپراطور

دانلود بازی کودکانه و کم حجم Disney’s The Emperors New Groove

دانلود بازی کودکانه و کم حجم زندگی جدید امپراطور

Disney’s The Emperors New Groove

لینک های بازی اصلاح شد.

لینک دانلود با ترافیک نیم بها اضافه شد.

بازی زیبا و خاطره انگیز زندگی جدید امپراطور دارای یک انیمیشن فوق العاده زیبا و کودکانه نیز به نام Disney’s The Emperors New Groove می باشد که می توانید با ترافیک نیم بها آن را از سایت دانلود رایگان بازی گیم تن دانلود کنید.

بازی Disney’s The Emperors New Groove یکی از بازی‌های محبوب و خاطره‌انگیز من است که در سال ۲۰۰۰ برای کنسول PlayStation منتشر شد. این بازی بر اساس فیلم انیمیشنی به همین نام ساخته شده است که داستان امپراتور مغرور و خودخواهی را روایت می‌کند که توسط یک جادوگر شیطانی به یک لاما تبدیل می‌شود و باید با کمک یک روستایی مهربان به قصر خود برگردد و تاج و تخت خود را بازپس بگیرد. شما می توانید بازی 7Wonders of the Ancient World II را نیز دانلود کنید.

بازی Disney’s The Emperors New Groove یک بازی پلتفرمر است که در آن شما می‌توانید هم به عنوان امپراتور لاما و هم به عنوان روستایی اش پچا کنترل کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند. برای مثال، لاما می‌تواند با زبان خود چسبیدن به سطوح مختلف را فعال کند و پچا می‌تواند با چکش خود دشمنان را ضربه بزند یا سنگ‌های بزرگ را حرکت دهد. بازی شامل ۱۸ مرحله است که در هر مرحله باید با دشمنان، معماها و موانع مختلف روبرو شوید و جمع آوری سکه‌های طلایی، آبجوهای سحرآمیز و سایر آیتم‌های جانبی را انجام دهید. بازی دارای گرافیک رنگارنگ و صداگذاری عالی است که به خوبی جو و فضای فیلم را منتقل می‌کند.

بازی Disney’s The Emperors New Groove یک بازی سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیر است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب است. این بازی را می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین خریداری کنید یا از طریق شبیه‌ساز‌های PlayStation در کامپیوتر یا گوشی خود اجرا کنید. اگر دوست دارید به سفری نستالژیک در دنیای شگفت‌انگیر دینزی بروید، این بازی را از دست ندهید.

The Emperors New Groove بازی بسیار پرطرفدار و خاطره انگیزی است که از روی انیمیشن معروف خود ساخته شده است و توانست به واسطه داستان بسیار زیبای خود کاربران بسیاری را در سال ۲۰۰۰ مجذوب خود کند. این بازی توسط استودیو Argonaut Games ساخته شده و انتشار آن بر عهده کمپانی Disney Interactive Studios بوده است و می توان گفت در زمان عرضه بسیار موفق بوده اند و توانستند یکی از مشهور ترین بازی هایی که از روی نسخه انیمیشنی خود ساخته شده است را عرضه کنند. در بازی The Emperors New Groove در مناطق مختلفی باید به جمه آوری سکه ها بپردازید زیرا مراحل این بازی بسیار متنوع بوده و از جزئیات زیادی برخوردار است. همچنین در بعضی از مراحل باید با حیوانات وحشی درگیر شوید و در زمان هایی نیز باید از موانع عبور کنید.دقت و سرعت در بازی The Emperors New Groove حرف اول را می زنند زیرا عبور از رودخانه ها با جریان آب سریع بسیار سخت است و همچنین نبرد با یک گاو وحشی نیاز به دقت بسیار بالایی دارد. درباره گرافیک بازی نباید انتظار یک گرافیک خیره کننده را داشته باشید زیرا همانطور که گفته شد بازی در سال ۲۰۰۰ ساخته شده و در آن زمان ها هنوز گرافیک بازی پیشرفت خاصی نکرده بود. اما با این حال باز هم بازی The Emperors New Groove سرشار از محیط های باز و جالب است که می تواند به همراه گیم پلی سرگرم کننده و جذاب خود ساعت ها کاربران را مشغول بازی کند. در کل می توان این بازی را جزو یکی از موفق ترین بازی های دانست که از روی نسخه سینمایی خود ساخته شده اند زیرا کم پیش می آید که همچین بازی هایی در قلب طرفداران جای بگیرند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
راهنمــای نصــب بازی

– برای خارج سازی پوشه بازی از حالت فشرده می توانید از نرم افزار WinRAR استفاده کنید. برای نصب بازی نیز باید فایل Setup.exe را از داخل پوشه Setup اجرا نمایید.

– این بازی بر روی ویندوز ۷ و ۸ تست شده نیست. از کاربران در صورت تمایل می توانند بازی را بر روی این ویندوز ها تست و نتیجه را در بخش نظرات اعلام کنند.

مشخــصات فایــل
  • حجم: ۴۴۸.۹۷ مگابایت
  • شرکت سازنده: Argonaut Games
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی کودکانه و کم حجم Disney’s The Emperors New Groove - Download

دانلود با لینک مستقیم download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی کم حجم Intravenous v1.5 برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Moonstone Island – Pool Party DLC برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم The Last Spell – Dwarves of Runenberg برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم رمیکس ReMix برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Carpathian Night Starring Bela Lugosi برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش