عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود World War Polygon: WW2 shooter - بازی جنگ جهانی چند ضلعی اندروید دانلود مود Hero Wars 1.198.200 - بازی نقش آفرینی جنگ قهرمانان اندروید دانلود مود SURVIVOR.IO - بازی ماجراجویی بازمانده اندروید دانلود Top Eleven Be a Soccer Manager - بازی تجربه‌ی حماسی مدیریت تیم فوتبال اندروید دانلود بازی Baldurs Gate 3 v4.1.1.5022896 – GOG/DODI برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Silent Hill: The Short Message اکنون برای PS5 در دسترس است

Silent Hill: The Short Message اکنون برای PS5 در دسترس است

Silent Hill: The Short Message، یک بازی ترسناک روانشناختی کوتاه، اکنون برای ps5 در دسترس است کونامی در جریان رویداد PlayStation State of Play در ژانویه 2024، Silent Hill: The Short Message را اعلام ک

Silent Hill: The Short Message اکنون برای PS5 در دسترس است

Silent Hill: The Short Message، یک بازی ترسناک روانشناختی کوتاه، اکنون برای ps5 در دسترس است

کونامی در جریان رویداد PlayStation State of Play در ژانویه 2024، Silent Hill: The Short Message را اعلام کرد. این بازی یک تجربه ترسناک روانشناختی کوتاه است که در یک آپارتمان متروکه در شهر Silent Hill جریان دارد.

بازیکنان نقش Anita را بازی می کنند، زنی که به دنبال دوستش Maya است. Maya خودکشی کرده است، اما Anita پیامی از او دریافت کرده است که می گوید باید به آپارتمان متروکه برود.

هنگامی که Anita وارد آپارتمان می شود، خود را در یک دنیای ترسناک و عجیب می یابد. او باید از طریق آپارتمان متروکه حرکت کند و از هیولاهای وحشتناک فرار کند تا Maya را پیدا کند.

Silent Hill: The Short Message یک بازی کوتاه است که فقط چند ساعت طول می کشد تا تکمیل شود. با این حال، به نظر می رسد که یک تجربه ترسناک و دلهره آور است که طرفداران Silent Hill را راضی خواهد کرد.

بازی اکنون برای PS5 در دسترس است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Silent Hill: The Short Message اکنون برای PS5 در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش