عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی قفل آبی BLUE LOCK Project World Champion v3.2.2 برای اندروید دانلود مود بازی OWRC: Open World Racing Cars برای اندروید دانلود ترینر بازی The Witcher 3: Wild Hunt دانلود مود بازی Stock Car Racing برای اندروید دانلود بازی The Seekers: Survival برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد

تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد

تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد در جریان رویداد PlayStation State of Play در ژانویه 2024، کونامی و Bloober Team نمایش گیم پلی جدیدی از Silent Hill 2 Remake را منتشر کرد

تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد

تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد

در جریان رویداد PlayStation State of Play در ژانویه 2024، کونامی و Bloober Team نمایش گیم پلی جدیدی از Silent Hill 2 Remake را منتشر کردند که به بازیکنان نگاهی اجمالی به گیم پلی مبارزه بازی ارائه می دهد.

گیم پلی مبارزه در Silent Hill 2 Remake از زاویه دوربین سوم شخص انجام می شود. بازیکنان می توانند از طیف گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات برای شکست دشمنان خود استفاده کنند، از جمله تفنگ ها، چاقوها و حتی اجسام محیطی.

در نمایش گیم پلی، بازیکنان می توانند ببینند که چگونه James Sunderland می تواند از یک تفنگ دستی برای کشتن یک قاتل زنجیره ای استفاده کند. آنها همچنین می توانند ببینند که چگونه می تواند از یک چاقو برای کشتن یک هیولای غول پیکر استفاده کند.

گیم پلی مبارزه در Silent Hill 2 Remake به نظر می رسد که نسبت به بازی اصلی بهبود یافته است. مبارزه سریع تر و روان تر به نظر می رسد و بازیکنان کنترل بیشتری بر اعمال خود دارند.

در کنار گیم پلی مبارزه، نمایش گیم پلی همچنین نگاهی اجمالی به برخی از مکان های بازی ارائه می دهد. بازیکنان می توانند ببینند که چگونه Silent Hill در این نسخه جدید به نظر می رسد.

Silent Hill 2 Remake قرار است در سال 2024 برای ps5 منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر Silent Hill 2 Remake گیم پلی مبارزه را نمایش نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش