عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Oxide: Survival Island - بازی اکسید جزیره بقا اندروید Rise of the Ronin دارای بخش Co-op چهار نفره خواهد بود! دانلود مود بازی Idle Streamer Tuber game برای اندروید دانلود مود بازی Little Nightmares برای اندروید دانلود بازی MechWarrior 5 Mercenaries – JumpShip Edition - نسخه ElAmigos
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است

Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است

Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است درسته! Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید Shadow the Hedgehog است. این بازی که در اواخر

Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است

Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است

درسته! Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید Shadow the Hedgehog است. این بازی که در اواخر سال 2024 برای ps5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، Switch و PC منتشر خواهد شد، شامل سطوح جدیدی با محوریت Shadow، یک کمپین داستانی کاملاً جدید با توانایی‌های ویژه و گیم‌پلی منحصر به فرد برای Shadow، و البته تمام سطوح کلاسیک و مدرن از Sonic Generations با گرافیک بهبود یافته و محتوای اضافی است.

این تریلر که در مراسم PlayStation State of Play در ژانویه 2024 رونمایی شد، نگاهی اجمالی به گیم‌پلی Shadow انداخت که در سطوحی با مضمون تیره‌تر و شهری‌تر نسبت به سطوح Sonic حرکت می‌کند و با دشمنان بیگانه‌ای مبارزه می‌کند. همچنین نشان داد که بازیکنان می‌توانند از Chaos Spear و سایر حرکات کلاسیک Shadow استفاده کنند.

در کنار سطوح جدید و کمپین داستانی Shadow، Sonic X Shadow Generations همچنین دارای حالت "نسخه نهایی" است که به بازیکنان امکان می‌دهد هر دو Sonic و Shadow را در سطوح کلاسیک و مدرن کنترل کنند. همچنین دارای حالت عکاسی جدید و گالری برای به اشتراک گذاشتن دستاوردهای شما است.

اگر طرفدار بازی‌های Sonic هستید، Sonic X Shadow Generations به نظر می‌رسد یک تجربه ضروری باشد. با محتوای جدید Shadow، گرافیک بهبود یافته و ویژگی‌های اضافی، مطمئناً ساعت‌ها سرگرمی را برای طرفداران فراهم می‌کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Sonic X Shadow Generations ریمستری از Sonic Generations با محتوای جدید است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش