عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Alan Wake 2: به‌روزرسانی New Game Plus هم‌اکنون در دسترس است دانلود مود بازی بهترین شیاطین Best Fiends برای اندروید دانلود مود بازی NITRO NATION برای اندروید دانلود مود بازی MODERN WARSHIPS برای اندروید دانلود بازی کم حجم Kitchen Crisis برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Stellar Blade در 26 آوریل منتشر می شود

Stellar Blade در 26 آوریل منتشر می شود

Stellar Blade در 26 آوریل منتشر می شود Stellar Blade، یک بازی اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی، در 26 آوریل برای PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. بازی توسط Shift Up توسعه یافته است، که برای بازی Blade &a

Stellar Blade در 26 آوریل منتشر می شود

Stellar Blade در 26 آوریل منتشر می شود

Stellar Blade، یک بازی اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی، در 26 آوریل برای PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد. بازی توسط Shift Up توسعه یافته است، که برای بازی Blade & Soul خود نیز شناخته شده است.

Stellar Blade در یک جهان علمی تخیلی قرار دارد که توسط یک جنگ بین انسان ها و یک گروه از بیگانه های رباتیک به نام A.I.M.S. ویران شده است. بازیکنان نقش یک قهرمان را بازی می کنند که باید به سیاره زمین بازگردد و بشریت را نجات دهد.

بازی گیم پلی اکشن سریعی را با تمرکز بر ترکیبات مهارت و حرکت های ویژه ارائه می دهد. بازیکنان می توانند از طیف گسترده ای از سلاح ها و تجهیزات برای شکست دشمنان خود استفاده کنند، از جمله شمشیرها، تفنگ ها، و حتی اسلحه های لیزری.

Stellar Blade همچنین دارای یک حالت داستانی تک نفره و یک حالت چند نفره آنلاین است. حالت داستانی بازیکنان را در یک سفر حماسی برای نجات جهان قرار می دهد. حالت چند نفره بازیکنان را در برابر یکدیگر قرار می دهد یا به آنها اجازه می دهد با هم برای تکمیل اهداف کار کنند.

Stellar Blade یک بازی اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی جذاب است که طرفداران بازی های اکشن و بازی های نقش آفرینی را به وجد خواهد آورد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Stellar Blade در 26 آوریل منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش