عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی جعبه دنده GearBox برای اندروید دانلود ترینر بازی Horizon Forbidden West Complete Edition دانلود بازی CALCIO SERIE A 1998 1999 WINNING ELEVEN 2002 برای پلی استیشن 1 کلیدهای Steam بازی The Day Before با قیمت 300 دلار در سایت های فروشنده شخص ثالث در حال فروش هستند Hideki Kamiya، خالق Bayonetta، توضیح می‌دهد که چرا از PlatinumGames خارج شد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد

تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد

تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد تریلر جدید بازی Helldivers 2، دنباله‌ی بازی اکشن و تیراندازی Helldivers 2015، گیم پلی اکشن‌محور و حضو

تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد

تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد

تریلر جدید بازی Helldivers 2، دنباله‌ی بازی اکشن و تیراندازی Helldivers 2015، گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش گذاشت.

در این تریلر، بازیکنان را در حال مبارزه با موجودات بیگانه در محیط‌های مختلف مشاهده می‌کنیم. بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های مختلف، از جمله مسلسل‌ها، تفنگ‌های لیزری و نارنجک‌ها، برای نابود کردن دشمنان استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های جدید بازی Helldivers 2 حضور ربات‌ها است. بازیکنان می‌توانند از ربات‌ها برای کمک به خود در مبارزه با دشمنان استفاده کنند. ربات‌ها می‌توانند به صورت خودکار به بازیکنان حمله کنند یا می‌توان آنها را با استفاده از دستورات کنترل کرد.

بازی Helldivers 2 برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی در تاریخ 8 فوریه 2024 منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش