عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تهیه‌کننده‌ی ارشد Silent Hill: «می‌خواهیم با بازی‌های جدید در سال ۲۰۲۴ مجموعه را بسازیم» دانلود بازی Dark Souls III برای کامپیوتر فروش Days Gone تا سال مالی 2020 به 7.3 میلیون نسخه رسید دانلود مود بازی Power Slap پاور اسلپ برای اندروید بازی Nickelodeon All-Star Brawl 2 به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرد
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم سرقت 88 Heist 88 2023 با دوبله فارسی

دانلود فیلم سرقت 88 Heist 88 2023 با دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم سرقت 88 با دوبله فارسی Heist 88 2023 WEB-DL فیلم سرقت ۸۸ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p فیلم سرقت 88 (Heist 88) یک فیلم اکشن و سرقت آمریکایی محصول سال 2023 ا

دانلود فیلم سرقت 88 Heist 88 2023 با دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم سرقت 88 با دوبله فارسی Heist 88 2023 WEB-DL

فیلم سرقت ۸۸ محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

فیلم سرقت 88 (Heist 88) یک فیلم اکشن و سرقت آمریکایی محصول سال 2023 است که به کارگردانی منهاج هدا و نویسندگی دواین جانسون کاکران ساخته شده است. در این فیلم، کیث دیوید، کورتنی بی. ونس، کیشا شارپ، ربکا اسپنس و بنتلی گرین بازی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد یک مغز متفکر جنایتکار است که گروهی از کارمندان جوان بانک را برای سرقت 80 میلیون دلار از یک بانک استخدام می کند. اما این سرقت طبق برنامه پیش نمی رود و گروه با چالش هایی روبرو می شوند.

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.04 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.48 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 775 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 544 مگابایت]

فیلم سرقت 88 با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و به خاطر داستان هیجان انگیز، بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی ماهرانه مورد تحسین قرار گرفت. فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

برخی از نکات مثبت فیلم سرقت 88 عبارتند از:

    • داستان هیجان انگیز و پرکشش
    • بازی‌های خوب بازیگران
    • کارگردانی ماهرانه
    • صحنه‌های اکشن نفس‌گیر

برخی از نکات منفی فیلم سرقت 88 عبارتند از:

    • برخی از شخصیت‌ها کمی کلیشه‌ای هستند
    • فیلمنامه در برخی از قسمت‌ها کمی ضعیف است

در مجموع، فیلم سرقت 88 یک فیلم اکشن جذاب و دیدنی است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم داستانی هیجان انگیز و پر از اکشن را روایت می‌کند که مخاطب را تا پایان فیلم درگیر خود می‌کند.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم فیلم سرقت 88 می‌پردازیم:

داستان: داستان فیلم سرقت 88 ساده اما جذاب است. یک مغز متفکر جنایتکار به نام کینگ (با بازی کیث دیوید) گروهی از کارمندان جوان بانک را برای سرقت 80 میلیون دلار از یک بانک استخدام می کند. اما این سرقت طبق برنامه پیش نمی رود و گروه با چالش هایی روبرو می شوند.

داستان فیلم به خوبی روایت می‌شود و مخاطب را درگیر خود می‌کند. فیلمنامه فیلم به خوبی شخصیت‌ها را معرفی می‌کند و زمینه‌چینی مناسبی برای سرقت انجام می‌دهد.

شخصیت‌ها: شخصیت‌های فیلم سرقت 88 قوی و دوست‌داشتنی هستند. کینگ (با بازی کیث دیوید) یک مغز متفکر جنایتکار باتجربه است. ناتالی (با بازی کورتنی بی. ونس)، یکی از اعضای گروه، یک کارمند بانک باهوش و مصمم است. دنیل (با بازی کیشا شارپ)، یک کارمند بانک دیگر، یک مرد مهربان و دلسوز است.

بازی بازیگران فیلم نیز بسیار خوب است. کیث دیوید بازی درخشانی در نقش کینگ ارائه می‌دهد و کورتنی بی. ونس نیز بازی خوبی در نقش ناتالی دارد.

اکشن: فیلم سرقت 88 به خاطر صحنه‌های اکشن نفس‌گیرش شناخته می‌شود. فیلم دارای صحنه‌های اکشن فراوانی است که به خوبی کارگردانی شده‌اند و مخاطب را هیجان‌زده می‌کنند.

کارگردانی: منهاج هدا کارگردانی فیلم سرقت 88 را به خوبی انجام داده است. او با استفاده از نماهای زیبا و موسیقی تأثیرگذار، فضای فیلم را به خوبی ایجاد می‌کند.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم سرقت 88 Heist 88 2023 با دوبله فارسی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش