عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Tennis Clash 4.19.0 - بازی ورزشی تنیس کلش اندروید + مود دانلود پچ فارسی ساز بازی Ghostrunner 2 نقدهای Final Fantasy 7 Rebirth در 22 فوریه منتشر خواهند شد دانلود مود Shadow Fighter 1.66.1 - هک بازی مبارز سایه اندروید راهنمای جلوگیری از از دست رفتن فایل سیو بازی Baldur's Gate 3 روی کنسول Xbox
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم موج شکن Breakwater 2023

دانلود فیلم موج شکن Breakwater 2023

دانلود فیلم موج شکن با زیرنویس فارسی Breakwater 2023 WEB-DL فیلم موج شکن ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p فیلم موج شکن (Breakwater) یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسن

دانلود فیلم موج شکن Breakwater 2023

دانلود فیلم موج شکن با زیرنویس فارسی Breakwater 2023 WEB-DL

فیلم موج شکن ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

فیلم موج شکن (Breakwater) یک فیلم هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جیمز رو و با بازی درموت مولرونی است. در این فیلم دارن من، منا سوواری و مایک استنلی نیز به ایفای نقش می پردازند.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080HQ با حجم 2.3 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.6 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 859 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 607 مگابایت]

داستان فیلم درباره یک زندانی جوان به نام بیل هیلی است که پس از اقامت طولانی در زندان، بالاخره آزاد می شود. او در ابتدا سعی می کند زندگی جدیدی را در شهر آغاز کند، اما به زودی متوجه می شود که دنیای بیرون برای او بسیار سخت است. بیل سپس تصمیم می گیرد تا به یک جزیره دورافتاده در ساحل اقیانوس آرام برود تا با یک زندانی سابق دیگر به نام فرانک تماس بگیرد. فرانک به بیل می گوید که دخترش، ناتالی، در این جزیره زندگی می کند و بیل را متقاعد می کند تا به او کمک کند تا او را پیدا کند.

بیل و ناتالی در ابتدا با یکدیگر ارتباط برقرار نمی کنند، اما به تدریج به یکدیگر نزدیک می شوند. با این حال، بیل متوجه می شود که ناتالی در خطر است. فرانک، که یک تبهکار خطرناک است، از جزیره فرار کرده است و به دنبال ناتالی است. بیل باید از ناتالی محافظت کند و از فرانک انتقام بگیرد.

فیلم موج شکن با واکنش های مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. منتقدان بازی درموت مولرونی و کارگردانی جیمز رو را تحسین کردند. این فیلم در گیشه نیز موفقیت آمیز بود و بیش از ۲۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

فیلم موج شکن یک فیلم هیجان انگیز و جذاب است که داستانی پرتنش و احساسی را روایت می کند. بازی درموت مولرونی در نقش بیل هیلی، به عنوان یک زندانی جوان که سعی می کند زندگی جدیدی را آغاز کند، بسیار تحسین برانگیز است. فیلمنامه جیمز رو نیز به خوبی نوشته شده است و داستان را به شکلی منسجم و جذاب روایت می کند. کارگردانی جیمز رو نیز قابل توجه است و او از مناظر زیبای جزیره به خوبی استفاده می کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم موج شکن Breakwater 2023 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش