عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر شایعه : بازی Sea of Thieves برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو سوییچ عرضه می شود دانلود مود Lords Mobile 2.127 - بازی اربابان موبایل برای اندروید بازی Stellar Blade به سال 2024 موکول شد دانلود ترینر بازی BlazBlue Entropy Effect
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر جدید The Last of Us Part 2 Remastered با محور امتیازات منتشر شد

تریلر جدید The Last of Us Part 2 Remastered با محور امتیازات منتشر شد

تریلر جدید The Last of Us Part 2 Remastered با محور امتیازات منتشر شد The Last of Us Part 2 Remastered، نسخه بازسازی شده از بازی اکشن-ماجراجویی تحسین‌شده 2020، با انتشار تریلر جدیدی، ستایش گسترد

تریلر جدید The Last of Us Part 2 Remastered با محور امتیازات منتشر شد

تریلر جدید The Last of Us Part 2 Remastered با محور امتیازات منتشر شد

The Last of Us Part 2 Remastered، نسخه بازسازی شده از بازی اکشن-ماجراجویی تحسین‌شده 2020، با انتشار تریلر جدیدی، ستایش گسترده منتقدان را جشن می‌گیرد. این تریلر، که شامل مجموعه‌ای از تحسین‌های منتقدان و جوایز متعدد بازی است، نشان می‌دهد که The Last of Us Part 2 Remastered یک تجربه بی‌نظیر و فراموش نشدنی است.

The Last of Us Part 2 Remastered، که به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر شده است، از نظر گرافیکی و فنی ارتقا یافته است و از ویژگی‌های جدید کنسول مانند صدای سه بعدی و کنترلرهای لمسی DualSense نیز بهره می‌برد. با این حال، این بازی همچنان داستان عمیق و عاطفی خود را حفظ کرده است و به همان اندازه نسخه اصلی، به چالش‌ها و احساسات عمیقی دست می‌زند. همچنین قبلا تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 Remastered جزئیات گیتار آزاد را نشان می دهد در گیم تن منتشر شد.

تریلر تجلیل‌ها شامل نظرات مثبت منتقدان از سراسر جهان است که از داستان قدرتمند، گیم‌پلی نفس‌گیر و جلوه‌های بصری خیره‌کننده بازی تمجید می‌کنند. این تریلر همچنین نشان می‌دهد که بازی در هنگام انتشار خود جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین بازی سال از انجمن منتقدان بازی، جایزه بهترین بازی سال از جوایز دتاج، و جایزه بهترین بازی اکشن-ماجراجویی از جوایز TGA را دریافت کرده است.

The Last of Us Part 2 Remastered یک بازی فوق‌العاده است که ارزش تجربه کردن را دارد. اگر هنوز این بازی را بازی نکرده‌اید، اکنون وقت آن است که آن را امتحان کنید.

در یوتیوب ببینید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر جدید The Last of Us Part 2 Remastered با محور امتیازات منتشر شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش