عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Bodybuilder Gym Fighting Game 1.13.5 - بازی بدنسازان مبارز اندروید + مود دانلود مود بازی Ronin: The Last Samurai برای اندروید دانلود مود بازی ریوت زد Riot Z برای اندروید دانلود Prince of Persia: The Lost Crown - بازی شاهزاده ایرانی تاج گمشده برای کامپیوتر دانلود مود بازی Horizon Driving Simulator برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Metro بعدی Metro Awakening است و ممکن است در State of Play اعلام شود

بازی Metro بعدی Metro Awakening است و ممکن است در State of Play اعلام شود

بازی Metro بعدی Metro Awakening است و ممکن است در State of Play اعلام شود طبق شایعات جدید، بازی بعدی سری Metro با عنوان Metro Awakening نام خواهد داشت و ممکن است در State of Play آینده سونی اعلام شود

بازی Metro بعدی Metro Awakening است و ممکن است در State of Play اعلام شود

بازی Metro بعدی Metro Awakening است و ممکن است در State of Play اعلام شود

طبق شایعات جدید، بازی بعدی سری Metro با عنوان Metro Awakening نام خواهد داشت و ممکن است در State of Play آینده سونی اعلام شود. این شایعه توسط نیک بیکر، یکی از بنیانگذاران Xbox Era، مطرح شده است.

بیکر در توییتی ادعا کرد که Metro Awakening یک بازی VR خواهد بود و ممکن است یک انحصاری PS VR 2 باشد. او همچنین گفت که انتظار می‌رود این بازی در State of Play بعدی سونی، که قرار است در تاریخ 3 فوریه برگزار شود، اعلام شود.

این شایعه هنوز تأیید نشده است، اما اگر درست باشد، می‌تواند هیجان‌انگیزترین بازی VR سال باشد. سری Metro به دلیل داستان تاریک و اتمسفر وحشتناک خود شناخته شده است، و یک بازی VR می‌تواند این عناصر را به سطح جدیدی برساند.

Metro Awakening قرار است یک ماجراجویی تک‌نفره باشد که در دنیای زیرزمینی روسیه پس از یک جنگ هسته‌ای اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش Artyom، یک سرباز سابق، بازی خواهند کرد که باید با زامبی‌ها و سایر دشمنان مبارزه کند و برای زنده ماندن تلاش کند.

اگر State of Play بعدی سونی برگزار شود و Metro Awakening در آن اعلام شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تریلر رسمی بازی را در آن روز ببینیم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Metro بعدی Metro Awakening است و ممکن است در State of Play اعلام شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش