عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Where’s My Water? 2 برای اندروید تریلر جدید Dungeons of Hinterberg تاریخ انتشار را تابستان 2024 نشان می‌دهد دانلود ترینر بازی Like a Dragon Gaiden: The Man Who Erased His Name دانلود مود بازی Power Slap پاور اسلپ برای اندروید دانلود بازی Sniper Elite Berlin 1945 – تک تیرانداز نخبه برلین 1945 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   کامپیوتر   کم حجم   دانلود بازی کم حجم عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II

دانلود بازی کم حجم عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II

دانلود بازی کم حجم و بسیار پر طرفدار عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II در این بازی زیبا و جذاب شما تجربه سفر به گذشته و سفر به سرزمین های عجایب هفتگانه را بدست می آورید و در این سرزمین

دانلود بازی کم حجم عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II

دانلود بازی کم حجم و بسیار پر طرفدار عجایب هفتگانه

7Wonders of the Ancient World II

در این بازی زیبا و جذاب شما تجربه سفر به گذشته و سفر به سرزمین های عجایب هفتگانه را بدست می آورید و در این سرزمین ها با کنار هم چیدن اشکال هم شکل مصالح و نقشه مورد نیاز جهت ساخت عجایب هفتگانه را در اختیار کارگران قرار داده و به قولی شب و روز کار می کنید تا عجایب هفتگانه را درست کنید و این کار با کنار هم چیدن اشکال هم شکل که باعث انفجار سنگ ها شده انجام می شود، این سنگ های منفجر شده همان مصالح مورد نیاز بازی می باشد جهت اتمام ساخت یکی از عجایب هفتگانه که در مدت زمان محدود باید این کار را انجام بدهید و در هر مرحله از بازی شما ساخت یکی از عجایب هفتگانه را به پایان می رسانید. از نکات عمده این بازی داشتن تمرکز بالا و قدرت تصمیم گیری در شرایط بحرانی بازی می باشد. شما می توانید بازی جذاب Disney’s The Emperors New Groove را نیز دریافت کنید.

لینک های سالم جایگزین شد.

بازی عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II یک بازی پازل و معمایی است که شما را به دوران باستان و سرزمین های شگفت انگیز می برد. در این بازی، شما باید با کنار هم قرار دادن سه یا بیشتر اشکال هم رنگ، مصالح لازم برای ساخت عجایب هفتگانه جهان را تامین کنید. این عجایب شامل استون هنج، دیوار بزرگ چین، آنکور وات، تخت جمشید، کلوسئوس رودوس، معبد آرتمیس و فانوس الکساندریه هستند.

بازی عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II دارای گرافیک زیبا و صداگذاری مناسب است. شما می توانید در حالت های مختلف بازی کنید و از سطح دشوار تا آسان خود را به چالش بکشید. با پیشرفت در بازی، شما قابلیت های جدید و جادوهای قدرتمند را فرا خواهید گرفت و معمای عجایب هفتگانه را حل خواهید کرد.

بازی عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II یک بازی مناسب برای کسانی است که به پازل و تاریخ علاقه مند هستند. این بازی به شما فرصت می دهد تا در جو خلاقانه و سرگرم کننده، ذهن خود را تقویت کنید و اطلاعات جالب در مورد عجایب هفتگانه جهان به دست آورید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت و جستجوی نام بازی، از سازگاری سخت افزار کامیپوتر خود برای اجرای این بازی اطلاعات دقیق تری کسب کنید.

توجه

این یک بازی قدیمی هست و ممکن است روی ویندوز و یا سخت افزار های جدید به درستی اجرا نشود.

ویژگــی های بازی
  • تجربه سفر به دوران گذشته
  • لذت مشاهده عجایب هفتگانه
  • محیط بسیار زیبای سه بعدی با گرافیک بسیار زیبا
  • قابلیت ذخیره مراحل بازی به صورت خودکار
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows ME/2000/XP/VISTA
CPU: 600MHz or faster Processor
RAM: 128 MB

مشخــصات فایــل
  • حجم: 18.1 مگابایت
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی کم حجم عجایب هفتگانه 7Wonders of the Ancient World II - Download

دانلود با لینک مستقیم download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی کم حجم Emberward برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Intravenous v1.5 برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم Moonstone Island – Pool Party DLC برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم The Last Spell – Dwarves of Runenberg برای کامپیوتر دانلود بازی کم حجم رمیکس ReMix برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش