عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
فصل سوم Diablo 4 در تاریخ 23 ژانویه آغاز می شود دانلود Inspector Gadget - بازی کارآگاه گجت برای کامپیوتر دانلود Drag Racing Streets 3.7.3 - بازی مسابقات درگ خیابانی + مود دانلود One Last Breath - بازی آخرین نفس کامپیوتر دانلود بازی Pathfinder Gallowspire Survivors برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   پچ Baldur's Gate 3 PS5 مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند

پچ Baldur's Gate 3 PS5 مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند

پچ Baldur's Gate 3 ps5 مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند Larian Studios یک به روز رسانی جدید برای Baldur's Gate 3 در PS5 منتشر کرده است که مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند.

پچ Baldur's Gate 3 PS5 مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند

پچ Baldur's Gate 3 ps5 مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند

Larian Studios یک به روز رسانی جدید برای Baldur's Gate 3 در PS5 منتشر کرده است که مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند. این مشکل باعث می شد که بازیکنان نتوانند فایل های ذخیره شده خود را بارگیری کنند و منجر به مشکلات دیگری می شد.

به روز رسانی جدید این مشکل را برطرف می کند و همچنین شامل موارد زیر است:

  • بهبودهای عملکرد
  • رفع اشکالات
  • بهبودهای تعادل

بازیکنان برای دریافت این به روز رسانی باید بازی خود را به آخرین نسخه به روز کنند. برای انجام این کار، می توانید به منوی اصلی بازی بروید و گزینه "Check for Updates" را انتخاب کنید.

این به روز رسانی یک به روز رسانی مهم برای بازیکنان Baldur's Gate 3 در PS5 است. این مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی می تواند بسیار ناامیدکننده باشد و رفع آن یک قدم مثبت برای بازی است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

پچ Baldur's Gate 3 PS5 مشکل فایل های ذخیره شده نامرئی را برطرف می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش