عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Automobilista 2 برای کامپیوتر دانلود مود بازی پسرخوانده: بازی جنگ و جایزه mafioso برای اندروید دانلود مود Brawl Box Stars Simulator - بازی شبیه ساز جعبه براول استارز اندروید دانلود مود بازی Racing Legends برای اندروید دانلود ترینر بازی Total War: ROME REMASTERED
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت

فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت

فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت بازی Palworld که یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با عناصر پرورش حیوانات، بازی‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های تیراندازی است، در پنج روز اول عرضه در فاز

فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت

فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت

بازی Palworld که یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با عناصر پرورش حیوانات، بازی‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های تیراندازی است، در پنج روز اول عرضه در فاز دسترسی زودهنگام بیش از 7 میلیون نسخه فروخت. همچنین در خبری اعلام شد که Palworld اکنون دومین بازی Steam با بیشترین بازیکن همزمان در تمام دوران است.

این بازی توسط استودیوی Pocketpair ساخته شده است و در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) برای Xbox Series X/S، Xbox One، سرویس گیم پس (Game Pass) و رایانه‌های شخصی از طریق استیم (Steam) و فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد.

Palworld به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کرد و به دومین بازی Steam با بیشترین بازی همزمان در تمام دوران تبدیل شد. این بازی همچنین در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های Steam قرار گرفت.

Palworld برای ترکیب جذابی از ژانرها و گرافیک زیبا و انیمیشن‌های جذاب مورد تحسین قرار گرفته است. این بازی همچنین برای سیستم پرورش حیوانات خود که به بازیکنان اجازه می‌دهد حیوانات خود را پرورش دهند، آموزش دهند و با آنها بجنگند، مورد تحسین قرار گرفته است.

استودیوی Pocketpair در حال حاضر در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌های آینده برای Palworld است. این به‌روزرسانی‌ها شامل محتوای جدید مانند ماموریت‌ها، حیوانات و مکان‌ها خواهد بود.

Palworld یک بازی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است که ارزش امتحان کردن را دارد. اگر به دنبال یک بازی جدید و متفاوت هستید، حتماً Palworld را امتحان کنید.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

فروش Palworld از 7 میلیون نسخه فراتر رفت - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش