عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
بحران در Battlefield: نارضایتی شدید مدیر سابق استودیوی Ridgeline Games از کمپانی EA دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes برای کامپیوتر دانلود Frag Pro Shooter 3.15.1 - بازی اکشن و تیراندازی حرفه ای اندروید + مود Hideki Kamiya، خالق Bayonetta، توضیح می‌دهد که چرا از PlatinumGames خارج شد دانلود مود بازی تاکسی خطی Taxi khati 1.1.7.68 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   نسخه Director's Cut بازی Death Stranding در 30 ژانویه برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر می شود

نسخه Director's Cut بازی Death Stranding در 30 ژانویه برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر می شود

نسخه Director's Cut بازی Death Stranding در 30 ژانویه برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر می شود بازی Death Stranding Director's Cut در تاریخ 30 ژانویه (10 بهمن) برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر

نسخه Director's Cut بازی Death Stranding در 30 ژانویه برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر می شود

نسخه Director's Cut بازی Death Stranding در 30 ژانویه برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر می شود

بازی Death Stranding Director's Cut در تاریخ 30 ژانویه (10 بهمن) برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر خواهد شد. این بازی یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط هیدئو کوجیما، خالق سری Metal Gear Solid، ساخته شده است.

Death Stranding Director's Cut یک نسخه گسترش یافته از بازی اصلی Death Stranding است که در سال 2019 برای PS4 منتشر شد. این نسخه شامل محتوای جدید مانند ماموریت ها، اسلحه ها، وسایل نقلیه و مکان ها است. همچنین، این نسخه دارای ویژگی های جدیدی مانند پشتیبانی از واقعیت افزوده و کنترلر لمسی است.

Death Stranding Director's Cut برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac با استفاده از فناوری MetalFX Upscaling بهینه شده است که به لطف آن بازی با نرخ فریم بالا و گرافیک خیره کننده اجرا می شود. همچنین، این بازی از ویژگی های جدیدی مانند Photo Mode و پشتیبانی از کنترلر DualSense بهره می برد.

پیش سفارش Death Stranding Director's Cut در حال حاضر در دسترس است و قیمت آن 39.99 دلار است. بازیکنانی که بازی را پیش خرید کنند، می توانند 50 درصد تخفیف دریافت کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

نسخه Director's Cut بازی Death Stranding در 30 ژانویه برای iPhone 15 Pro، iPad و Mac منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش