عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی اسپرینگ والی Spring Valley: Farm Game 19.1 برای اندروید بازی Football Manager 2024 از مرز 6 میلیون بازیکن عبور کرد 343 Industries در حال کار روی ویدیو : آموزش رفع مشکل سیاه شدن صفحه در بازی جی تی ای سن آندریاس Death Stranding Director's Cut برای آیفون، آیپد و مک به سال 2024 موکول شد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر Helldivers 2 جنگ کهکشانی، دستورات و عملیات را ترسیم می کند

تریلر Helldivers 2 جنگ کهکشانی، دستورات و عملیات را ترسیم می کند

تریلر Helldivers 2 جنگ کهکشانی، دستورات و عملیات را ترسیم می کند توسعه دهنده Arrowhead Game Studios جدیدترین تریلر Helldivers 2 را منتشر کرد که بازیکنان را در قلب جنگ کهکشانی حماسی بین نیروهای Helldi

تریلر Helldivers 2 جنگ کهکشانی، دستورات و عملیات را ترسیم می کند

تریلر Helldivers 2 جنگ کهکشانی، دستورات و عملیات را ترسیم می کند

توسعه دهنده Arrowhead Game Studios جدیدترین تریلر Helldivers 2 را منتشر کرد که بازیکنان را در قلب جنگ کهکشانی حماسی بین نیروهای Helldiver قهرمانانه و نیروهای مهاجم بیگانه قرار می دهد. تریلر جدید همچنین به بررسی انواع سفارشات و عملیاتی می پردازد که بازیکنان در Helldivers 2 تجربه خواهند کرد.

Helldivers 2 یک بازی اکشن تاکتیکی 4 نفره است که در آن بازیکنان نقش نیروهای Helldiver را بر عهده می گیرند که برای دفاع از سیاره خانه خود در برابر حملات بیگانه می جنگند. بازی در مکان های جدید و متنوعی اتفاق می افتد و دارای سلاح ها، تجهیزات و توانایی های جدیدی است که بازیکنان می توانند برای شکست دشمنان خود استفاده کنند.

تریلر جدید Helldivers 2 گیم پلی سریع و مهیج بازی را به نمایش می گذارد و بازیکنان را در عملیاتی مختلفی از جمله آزادسازی پایگاه ها، محافظت از اهداف مهم و نابودی پایگاه های دشمن قرار می دهد. بازیکنان همچنین می توانند از سفارشات جدیدی برای تغییر نحوه بازی خود استفاده کنند، مانند سفارشات "فرماندهی" که به بازیکنان اجازه می دهد تا سربازان خود را از راه دور کنترل کنند و سفارشات "تاکتیکی" که به بازیکنان اجازه می دهد تا از حملات هماهنگ شده استفاده کنند.

Helldivers 2 در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است و قرار است در سال 2024 برای ps5، Xbox Series X/S، PC و Nintendo Switch منتشر شود.

در یوتیوب ببینید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر Helldivers 2 جنگ کهکشانی، دستورات و عملیات را ترسیم می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش