عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی MX vs ATV Legends برای کامپیوتر دانلود بازی Truck Driver – Heading North برای کامپیوتر تریلر بازی دمو بازی Outcast – A New Beginning حالا برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس است Capcom چند Resident Evil جدید را در سال گذشته کلید زده است!
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Freedom Planet 2 در 4 آپریل منتشر می شود

بازی Freedom Planet 2 در 4 آپریل منتشر می شود

بازی Freedom Planet 2 در 4 آپریل منتشر می شود بازی Freedom Planet 2 در تاریخ 4 آوریل (14 فروردین) برای پلتفرم های ps5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این بازی یک باز

بازی Freedom Planet 2 در 4 آپریل منتشر می شود

بازی Freedom Planet 2 در 4 آپریل منتشر می شود

بازی Freedom Planet 2 در تاریخ 4 آوریل (14 فروردین) برای پلتفرم های ps5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد. این بازی یک بازی اکشن پلتفرمری است که توسط گاردین گیمز توسعه یافته است.

Freedom Planet 2 دنباله بازی Freedom Planet سال 2014 است. بازیکنان در این بازی در نقش Lilac (نوعی حیوان شبیه گربه)، Carol (نوعی حیوان شبیه لاک پشت) و Milla (نوعی حیوان شبیه پرنده) بازی می کنند که باید با یک امپراطوری شرور مبارزه کنند.

بازی Freedom Planet 2 دارای گرافیک زیبایی است که از سبک 16 بیت الهام گرفته شده است. بازی همچنین دارای گیم پلی سریع و مفرحی است که از بازی های کلاسیک اکشن پلتفرمری مانند سوپر ماریو 3 و Sonic the Hedgehog الهام گرفته شده است.

بازی Freedom Planet 2 در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس است. بازیکنانی که این بازی را پیش خرید کنند، می توانند لباس های جدیدی برای کاراکترهای بازی دریافت کنند.

در یوتیوب ببینید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Freedom Planet 2 در 4 آپریل منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش