عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Simple Sandbox 2 برای اندروید دانلود مود بازی FinalGear دنده نهایی برای اندروید دانلود بازی وو لانگ Wo Long Fallen Dynasty – Deluxe Edition برای کامپیوتر نسخه فیزیکی دیلاکس بازی Pacific Drive در 9 آوریل عرضه می شود دانلود AXES.io MOD 2.8.3 - بازی بتل رویال تبرها برای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   سرویس بازی NieR Re[in]carnation در 29 آوریل پایان می یابد

سرویس بازی NieR Re[in]carnation در 29 آوریل پایان می یابد

سرویس بازی NieR Re[in]carnation در 29 آوریل پایان می یابد سرویس بازی NieR Re[in]carnation در تاریخ 29 آوریل 2024 پایان خواهد یافت. این بازی یک بازی نقش‌آفرینی موبایلی است که توسط Square Enix و A

سرویس بازی NieR Re[in]carnation در 29 آوریل پایان می یابد

سرویس بازی NieR Re[in]carnation در 29 آوریل پایان می یابد

سرویس بازی NieR Re[in]carnation در تاریخ 29 آوریل 2024 پایان خواهد یافت. این بازی یک بازی نقش‌آفرینی موبایلی است که توسط Square Enix و Applibot ساخته شده است.

بازی NieR Re[in]carnation در سال 2021 برای تلفن های همراه منتشر شد و داستانی را در یک دنیای پسا آخرالزمانی روایت می کند. بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان مواجه شد، اما Square Enix امروز اعلام کرد که آنها دیگر قادر به ادامه توسعه بازی نخواهند بود.

در بیانیه ای که امروز منتشر شد، Square Enix گفت: "ما از اینکه باید این خبر را به اطلاع شما برسانیم بسیار ناراحت هستیم. ما می دانیم که بسیاری از شما از این بازی هیجان زده بودید و ما از حمایت شما سپاسگزاریم."

Square Enix همچنین اعلام کرد که بازیکنانی که از قبل برای بازی هزینه کرده اند، بازپرداخت خواهند شد. بازیکنان می توانند برای بازپرداخت به وب سایت رسمی بازی مراجعه کنند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

سرویس بازی NieR Re[in]carnation در 29 آوریل پایان می یابد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش