عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی SpongeBob’s Idle Adventures برای اندروید لایو استریم Destiny 2: Into the Light در تاریخ 26 مارس برگزار می‌شود دانلود مود Hustle Castle - بازی هاستل کستل اندروید دانلود مود ZOMBIE HUNTER - بازی آفلاین شکارچی زامبی اندروید شایعه : بازی Marvel's Spider-Man 2 Online در حال توسعه است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   تریلر Banishers: Ghosts of New Eden سبک های مبارزه متفاوت را نشان می دهد

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden سبک های مبارزه متفاوت را نشان می دهد

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden سبک های مبارزه متفاوت را نشان می دهد در تریلر جدیدی که برای بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شده است، سازندگان بازی سبک های مبارزه متفاوتی را که بازیکنان م

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden سبک های مبارزه متفاوت را نشان می دهد

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden سبک های مبارزه متفاوت را نشان می دهد

در تریلر جدیدی که برای بازی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شده است، سازندگان بازی سبک های مبارزه متفاوتی را که بازیکنان می توانند در بازی انتخاب کنند، برجسته می کنند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که در آن بازیکنان در نقش یک تبعیدی قرار می‌گیرند که باید در دنیای پساآخرالزمانی New Eden زنده بماند. بازی دارای سیستم مبارزه منحصر به فردی است که به بازیکنان اجازه می دهد از انواع مختلفی از سلاح ها و توانایی ها استفاده کنند.

در تریلر جدید، بازیکنان می توانند شاهد استفاده از سبک های مبارزه مختلف از جمله:

  • جنگ تن به تن: بازیکنان می توانند از سلاح های نزدیک برد مانند شمشیرها، خنجرها و چماق ها برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.

  • جنگ از راه دور: بازیکنان می توانند از سلاح های دوربرد مانند تفنگ ها، کمان ها و نارنجک ها برای مبارزه با دشمنان خود از فاصله دور استفاده کنند.

  • جنگ جادویی: بازیکنان می توانند از جادو برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.

بازیکنان می توانند سبک مبارزه خود را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنند. برای مثال، بازیکنانی که به مبارزه تن به تن علاقه دارند می توانند از شمشیرها و خنجرها استفاده کنند. بازیکنانی که به مبارزه از راه دور علاقه دارند می توانند از تفنگ ها و کمان ها استفاده کنند. و بازیکنانی که به جادو علاقه دارند می توانند از جادو برای مبارزه با دشمنان خود استفاده کنند.

بازی Banishers: Ghosts of New Eden قرار است در سال 2023 برای کامپیوترهای شخصی، کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس منتشر شود.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

تریلر Banishers: Ghosts of New Eden سبک های مبارزه متفاوت را نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش