عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی GuLong دانلود EFOOTBALL PES 2024 - بازی فوتبال حرفه ای مود شده برای اندروید حداکثر تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 به 700 هزار نفر افزایش یافت! بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای بازی آفلاین به بروزرسانی روز اول نیاز دارد dead by daylight با فصل
صفحه اصلی   سینما   سریال ایرانی   دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی هفت Seven Episode 11

دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی هفت Seven Episode 11

دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی هفت Seven Episode 11 TV Series سریال هفت قسمت ۱۱ محصول ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها (قسمت پایانی فصل اول سریال هفت) سریال هفت (Seven) سریالی جنایی، خانوادگی، درام و ا

دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی هفت Seven Episode 11

دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی هفت Seven Episode 11 TV Series

سریال هفت قسمت ۱۱ محصول ۱۴۰۲ با لینک قانونی نیم بها

(قسمت پایانی فصل اول سریال هفت)

سریال هفت (Seven) سریالی جنایی، خانوادگی، درام و اجتماعی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی مشترک کیارش اسدی‌زاده و محمد امین در شبکه نمایش خانگی محصول سال ۱۴۰۲ است. فیلمنامه مجموعه هفت را نیز کیارش اسدی‌زاده و علی اصغری به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌‌اند.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی هفت آمده است: «ما رفیق بازیم، پای حق وایمیستیم، بزنن می‌زنیم، بکشن می‌کشیم، ما هفتا تا تهش می‌ریم؛ ولی نمی‌بخشیم، تهش هر چی که باشه بازم هستیم، بازم هفتیم»

بازیگران:

رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، فرزاد حسنی و…

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[کیفیت 1080p BluRay با حجم 2.6 گیگابایت – 14.000 تومان]

[کیفیت 1080p HQ با حجم 1.4 گیگابایت – 13.000 تومان]

[کیفیت 1080p با حجم 954 مگابایت – 12.000 تومان]

[کیفیت 720p با حجم 449 مگابایت – 11.000 تومان]

[کیفیت 480p با حجم 264 مگابایت – 10.000 تومان]

از جمله بازیگران حاضر در این سریال می‌توان از رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته‌آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی و فرزاد حسنی نام برد.

کیارش اسدی‌زاده کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تدوین‌گر اهل ایران است. از میان آثار او می‌توان به فیلم‌های شکاف و گس اشاره کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است و فعالیت هنری خود را در سینما از سال ۱۳۸۸ با فیلم در انتظار معجزه به عنوان فیلمنامه‌نویس آغاز نمود و در سال ۱۳۹۱ اولین فیلم خود را به نام گس کارگردانی کرد که در جشنواره بین‌المللی فیلم رم (۲۰۱۳) برنده جایزه شده‌ است. از دیگر جوایز وی می‌توان به دریافت چند جایزه برای فیلم‌های کوتاه‌ از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

کیارش اسدی‌زاده سال ۱۳۹۸ با سریال کرگدن در نمایش خانگی حضور داشت که آن طور که باید دیده نشد، اما از کیفیت نسبی برخوردار بود و حال بار دیگر با مجموعه هفت برای بار دوم خود را در شبکه نمایش خانگی به چالش می‌کشد.

این سریال ماجرای انتقام پرحادثه گروهی به نام هفت از سران یک مافیای بزرگ مواد مخدر را روایت می‌کند. نازنین بیاتی نقش محوری و اصلی در این سریال دارد تا پس از سریال مانکن بار دیگر شانسش را در شبکه خانگی امتحان کند.

سریال هفت یکی از پرلوکیشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کیش و هندورابی جلوی دوربین رفته است. پخش مجموعه هفت از ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد.

نقد سریال هفت

سریال هفت یک سریال جنایی و درام با داستانی جذاب و پرکشش است. این سریال با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی روان و حرفه‌ای، توانست مخاطبان را به خود جذب کند.

یکی از نقاط قوت سریال هفت، بازی خوب بازیگران است. رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا و امیر جعفری، همگی بازی‌های قابل‌قبولی در این سریال ارائه داده‌اند. نازنین بیاتی نیز در نقش محوری سریال، بازی خوبی بازی کرده است.

داستان سریال هفت نیز جذاب و پرکشش است. این سریال با ماجرای انتقام گروهی از سران یک مافیای بزرگ مواد مخدر، مخاطبان را تا پایان سریال با خود همراه می‌کند.

در مجموع، می‌توان گفت سریال هفت یک سریال جنایی و درام قابل‌قبول است که می‌تواند مخاطبان را سرگرم کند.

نکات مثبت سریال هفت

  • بازی خوب بازیگران
  • داستان جذاب و پرکشش
  • کارگردانی روان و حرفه‌ای
  • پرداختن به موضوع انتقام

نکات منفی سریال هفت

  • برخی از سکانس‌های خشونت‌آمیز سریال، ممکن است برای برخی از مخاطبان ناراحت‌کننده باشد
  • برخی از قسمت‌های سریال، کمی شعاری می‌شود

نتیجه‌گیری

سریال هفت یک سریال جنایی و درام قابل‌قبول است که می‌تواند مخاطبان را سرگرم کند. این سریال با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی روان و حرفه‌ای، توانست مخاطبان را به خود جذب کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود قسمت یازدهم سریال ایرانی هفت Seven Episode 11 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش