عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Little Nightmares برای اندروید توسعه بازی RoboCop: Rogue City حدود 3 سال طول کشید دانلود بازی Gears of War 4 برای کامپیوتر Overwatch 2 در حال آزمایش حالت Quick Play جدید در این آخر هفته است به‌روزرسانی 1.05 بازی Armored Core 6 منتشر شد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Palworld سومین بازی پرمخاطب تاریخ استیم شد

Palworld سومین بازی پرمخاطب تاریخ استیم شد

بازی Palworld، ساخته استودیو پاکت‌پر، به تازگی رکوردهای جدیدی را در استیم ثبت کرده است. این بازی جهان باز و بقا، که در آن به جمع‌آوری و شکار موجودات مختلف می‌پردازید، اکنون به سومین باز

Palworld سومین بازی پرمخاطب تاریخ استیم شد

بازی Palworld، ساخته استودیو پاکت‌پر، به تازگی رکوردهای جدیدی را در استیم ثبت کرده است. این بازی جهان باز و بقا، که در آن به جمع‌آوری و شکار موجودات مختلف می‌پردازید، اکنون به سومین بازی پربازیکن تاریخ استیم با بیشترین تعداد بازیکن همزمان تبدیل شده است.

پالورلد با رسیدن به اوج تعداد ۱,۵۰۱۱,۱۰۰ بازیکن همزمان، از رکورد بازی‌های بزرگی مانند Lost Ark و Dota 2 عبور کرده است و تنها بازی‌های Counter-Strike 2 و PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) از آن محبوب‌تر بوده‌اند.

این موفقیت بی‌سابقه برای پالورلد، که تنها چند هفته پیش منتشر شده است، نشان‌دهنده استقبال گسترده گیمرها از گیم‌پلی جذاب و منحصر‌به‌فرد آن است. در پالورلد، شما می‌توانید موجودات مختلف را شکار کرده و از آن‌ها برای ساختن ابزار، خانه و حتی وسایل نقلیه استفاده کنید. همچنین می‌توانید با موجودات دوست شده و با آن‌ها همکاری کنید تا به اهداف خود برسید.

انتظار می‌رود که محبوبیت پالورلد در آینده نیز ادامه داشته باشد و این بازی به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ تبدیل شود. اگر به دنبال یک تجربه جذاب و متفاوت در دنیای بازی‌های ویدیویی هستید، پالورلد را به شدت توصیه می‌کنیم.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Palworld سومین بازی پرمخاطب تاریخ استیم شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش