عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Crazy Taxi Classic - بازی تاکسی دیوانه اندروید دانلود بازی مورتال کامبت Mortal Kombat 11 برای کامپیوتر The Land of the Magnates: یک بازی ماجراجویی اسکرول جانبی با الهام از خاورمیانه دانلود Cyber Knights Flashpoint - بازی شوالیه های سایبری دانلود ترینر بازی Dungeons 4 - سالم و معتبر
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023

دانلود فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023

دانلود فیلم پسران در قایق با زیرنویس فارسی The Boys in the Boat 2023 فیلم پسران در قایق ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p فیلم «پسران در قایق» (The Boys in the Boat) یک

دانلود فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023

دانلود فیلم پسران در قایق با زیرنویس فارسی The Boys in the Boat 2023

فیلم پسران در قایق ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

فیلم «پسران در قایق» (The Boys in the Boat) یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس کتابی به همین نام نوشتهٔ دانیل ج. مارینو ساخته شده است. این فیلم داستان یک تیم قایقرانی متشکل از هشت دانشجوی دانشگاه واشنگتن را روایت می کند که در سال ۱۹۳۶ برای شرکت در مسابقات المپیک تابستانی در برلین آماده می شوند. این تیم با چالش های زیادی روبرو است، اما با تلاش و پشتکار خود، به تدریج پیشرفت می کند و برای کشور خود افتخار کسب می کند.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080HQ با حجم 2.9 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 2.1 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 1.1 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 768 مگابایت]

فیلم پسران در قایق (The Boys in the Boat) 2023: داستان الهام‌بخش یک تیم قایقرانی آمریکایی

فیلم «پسران در قایق» (The Boys in the Boat) یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که توسط جورج کلونی کارگردانی شده است. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشتهٔ دانیل ج. مارینو ساخته شده است. در این فیلم، کالین فرث، کریستن میلر، توماس مان، الکساندر اسکارشگورد، جیک جیلینهال و تام هالندر به ایفای نقش می پردازند.

داستان فیلم در سال ۱۹۳۶ در ایالات متحده آمریکا می گذرد. یک تیم قایقرانی متشکل از هشت دانشجوی دانشگاه واشنگتن برای شرکت در مسابقات المپیک تابستانی در برلین آماده می شود. این تیم که از کارگران، کشاورزان و مهاجران تشکیل شده است، با چالش های زیادی روبرو است. آنها باید با فقر، تبعیض و بی تجربگی خود مبارزه کنند.

با این حال، تیم با تلاش و پشتکار خود، به تدریج پیشرفت می کند. آنها به یک تیم متحد تبدیل می شوند که مصمم است برای کشور خود افتخار کسب کند.

فیلم «پسران در قایق» با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. بسیاری از منتقدان فیلم را به دلیل داستان الهام بخش، بازی های درخشان بازیگران و کارگردانی قوی تحسین کردند.

این فیلم بر اساس داستان واقعی یک تیم قایقرانی آمریکایی است که در مسابقات المپیک تابستانی ۱۹۳۶ در برلین، آلمان، مدال طلا کسب کردند. این تیم متشکل از هشت دانشجوی دانشگاه واشنگتن بود که از طبقات مختلف اجتماعی آمده بودند. آنها با سختی های زیادی برای آماده شدن برای مسابقات المپیک روبرو شدند، اما با تلاش و پشتکار خود، توانستند به موفقیت برسند.

فیلم «پسران در قایق» یک فیلم ورزشی قدرتمند و الهام بخش است که داستان یک تیم قایقرانی را روایت می کند که با غلبه بر چالش ها، برای کشور خود افتخار کسب می کند. فیلم همچنین به بررسی موضوعاتی مانند تبعیض، فقر و اهمیت رویاپردازی می پردازد.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم پسران در قایق The Boys in the Boat 2023 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش