عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
آپدیت و گسترش بعدی بازی The Division 2 تا سال 2025 به تعویق افتاد عروسک زنده بازی Death Stranding 2: On the Beach توسط کوجیما تشریح شد دانلود چیت پابجی موبایل برای ios اختصاصی و اورجینال آیفون فراخوان بزرگ آزادی‌سازی سیاره تولیدکننده‌ی زره‌‌پوش‌‌های جنگی در Helldivers 2 دانلود مود بازی MADFUT 24 مدفوت 24 برای اندروید
صفحه اصلی   سینما   فیلم خارجی   دانلود فیلم باشگاه صفر Club Zero 2023

دانلود فیلم باشگاه صفر Club Zero 2023

دانلود رایگان فیلم باشگاه صفر با زیرنویس فارسی Club Zero 2023 WEB-DL فیلم باشگاه صفر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p (برنده 3 جایزه و کاندیدای 5 جایزه دیگر) باشگاه صفر یک فیلم درام

دانلود فیلم باشگاه صفر Club Zero 2023

دانلود رایگان فیلم باشگاه صفر با زیرنویس فارسی Club Zero 2023 WEB-DL

فیلم باشگاه صفر محصول ۲۰۲۳ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

(برنده 3 جایزه و کاندیدای 5 جایزه دیگر)

باشگاه صفر یک فیلم درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 است که توسط جسیکا هاسنر کارگردانی و نویسندگی شده است. در این فیلم، میا واشیکوفسکا، متیو دومی و السا زیلبرشتاین به ایفای نقش می پردازند.

(سانسور شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

پخش آنلاین

[دانلود کیفیت 1080p HQ با حجم 2.20 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 1080p با حجم 1.59 گیگابایت]

[دانلود کیفیت 720p با حجم 837 مگابایت]

[دانلود کیفیت 480p با حجم 586 مگابایت]

داستان فیلم درباره یک زن جوان به نام آیدا است که در یک مدرسه شبانه روزی در فرانسه تحصیل می کند. آیدا در این مدرسه با یک گروه مخفی به نام باشگاه صفر آشنا می شود. این باشگاه به رهبری یک مرد مرموز به نام فرانسیس است که به آیدا پیشنهاد می دهد که به آنها بپیوندد.

آیدا ابتدا از پیوستن به باشگاه صفر امتناع می کند، اما سرانجام وسوسه می شود و به آنها می پیوندد. باشگاه صفر به آیدا کمک می کند تا احساس دوستی و پذیرش کند که قبلاً هرگز نداشته است.

اما پس از مدتی، آیدا متوجه می شود که باشگاه صفر یک فرقه خطرناک است. آنها از آیدا می خواهند که کارهایی را انجام دهد که او را ناراحت می کند و او را تهدید می کنند که اگر از آنها دور شود، به او آسیب خواهند رساند.

آیدا باید تصمیم بگیرد که آیا می خواهد به باشگاه صفر وفادار بماند یا از آن فرار کند.

فیلم باشگاه صفر با استقبال متوسطی از سوی منتقدان روبرو شد. برخی از منتقدان فیلم را به دلیل داستان جذاب و بازی های درخشان بازیگران تحسین کردند. برخی دیگر از منتقدان فیلم را به دلیل پایان نامشخص و شخصیت های غیرقابل اعتمادش مورد انتقاد قرار دادند.

فیلم باشگاه صفر یک فیلم درام و هیجان انگیز جذاب است که مخاطب را تا پایان فیلم در تعلیق نگه می دارد. فیلم همچنین به بررسی موضوعاتی مانند فرقه های خطرناک و تأثیرات آنها بر افراد می پردازد.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم باشگاه صفر Club Zero 2023 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Jeanne du Barry 2023 - فیلم ژان دو بری دانلود فیلم هندی وای سگم Oh My Dog 2022 با دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش