عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Infinity Ops - هک بازی اکشن اینفینیتی اوپس اندروید دانلود مود بازی شاه دزد Looters برای اندروید دانلود نسخه کم حجم بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوتر سونی در حال آزمایش پشتیبانی از بازی‌های رایانه‌های شخصی روی PS VR2 است! بازسازی System Shock برای پلی‌استیشن و ایکس‌باکس در راه است
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   CD Projekt RED در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2 است

CD Projekt RED در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2 است

استودیوی CD Projekt RED اعلام کرده است که در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2، دنباله مورد انتظار بازی Cyberpunk 2077 است. این موضوع در جریان مصاحبه اخیر آدام بادوفسکی، یکی از مدیران اجرایی ا

CD Projekt RED در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2 است

استودیوی CD Projekt RED اعلام کرده است که در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2، دنباله مورد انتظار بازی Cyberpunk 2077 است. این موضوع در جریان مصاحبه اخیر آدام بادوفسکی، یکی از مدیران اجرایی استودیو، با مجله GameSpot مطرح شد.

بادوفسکی در این مصاحبه گفت: «ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود تجربه بازیکنان هستیم و عناصر چند نفره یکی از این راه‌ها است. ما هنوز در مراحل اولیه توسعه هستیم، اما هیجان‌زده هستیم که ببینیم چه چیزی می‌توانیم خلق کنیم.»

او همچنین افزود که هنوز مشخص نیست که عناصر چند نفره Cyberpunk 2077 چه شکلی خواهند داشت. ممکن است این عناصر به صورت یک حالت جداگانه یا به صورت بخشی از تجربه اصلی بازی ارائه شوند.

در حال حاضر، Cyberpunk 2077 یک بازی تک‌نفره است که در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شد. این بازی با وجود استقبال مثبت منتقدان، با مشکلات فنی زیادی روبرو بود که باعث شد CD Projekt RED چندین بار برای رفع این مشکلات آپدیت منتشر کند.

با توجه به موفقیت‌های تجاری Cyberpunk 2077، انتظار می‌رود که CD Projekt RED به توسعه دنباله این بازی ادامه دهد. اگر عناصر چند نفره به Cyberpunk 2077 اضافه شوند، می‌توانند تجربه بازی را برای بازیکنان بسیار جذاب‌تر کنند.

منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد Cyberpunk 2077 در آینده باشید!

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

CD Projekt RED در حال بررسی عناصر چند نفره برای Cyberpunk 2 است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش