عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Song of Nunu - بازی آهنگ نونو برای کامپیوتر دانلود بازی مبارزه ای DNF Duel برای کامپیوتر دانلود مود Defense Zone 3 Ultra HD - هک بازی منطقه دفاع 3 اندروید بازی THE FINALS بیش از 10 میلیون بازیکن دارد دانلود مود بازی Truck Simulator PRO USA 1.3 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   343 Industries در حال کار روی "پروژه‌های جدید" است

343 Industries در حال کار روی "پروژه‌های جدید" است

در تاریخ 20 ژانویه 2024، استودیوی 343 Industries اعلام کرد که علاوه بر ادامه پشتیبانی از Halo Infinite، روی پروژه‌های جدیدی نیز کار می‌کند. این پروژه‌ها شامل یک حالت داستانی جدید، یک حا

343 Industries در حال کار روی

در تاریخ 20 ژانویه 2024، استودیوی 343 Industries اعلام کرد که علاوه بر ادامه پشتیبانی از Halo Infinite، روی پروژه‌های جدیدی نیز کار می‌کند. این پروژه‌ها شامل یک حالت داستانی جدید، یک حالت چندنفره جدید، و یک بازی موبایل جدید خواهند بود. همچنین به تازگی اعلام شد که بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد.

استودیوی 343 Industries در بیانیه خود اعلام کرد که این پروژه‌های جدید "به نوعی تکامل Halo Infinite" خواهند بود و تجربه جدیدی را برای بازیکنان ارائه خواهند داد. این استودیو همچنین اعلام کرد که جزئیات بیشتری در مورد این پروژه‌ها در آینده نزدیک منتشر خواهد کرد.

این خبر برای بسیاری از بازیکنان Halo Infinite خوشحال‌کننده است، زیرا نشان می‌دهد که استودیوی 343 Industries هنوز به این فرنچایز متعهد است. همچنین، این خبر نشان می‌دهد که بازی Halo Infinite همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد و در آینده محتوای جدیدی برای آن منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

343 Industries در حال کار روی "پروژه‌های جدید" است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش