عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Rise of the Ronin دارای بخش Co-op چهار نفره خواهد بود! دانلود بازی Need for Speed Payback برای کامپیوتر Frostpunk 2 برای Xbox Series X/S و PS5 تأیید شد دانلود ترینر بازی Hogwarts Legacy دانلود بازی Train Sim World 4 برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد

بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد

در تاریخ 20 ژانویه 2024، استودیوی 343 Industries اعلام کرد که بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد. این بدان معناست که فصل پنجم، که در تاریخ 30 ژانویه 2024 منتشر خواهد شد، آخرین فصل باز

بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد

در تاریخ 20 ژانویه 2024، استودیوی 343 Industries اعلام کرد که بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد. این بدان معناست که فصل پنجم، که در تاریخ 30 ژانویه 2024 منتشر خواهد شد، آخرین فصل بازی خواهد بود.

استودیوی 343 Industries در بیانیه خود اعلام کرد که این تصمیم را به دلیل نیاز به تمرکز روی پروژه‌های جدید گرفته است. این استودیو همچنین اعلام کرد که همچنان به پشتیبانی از Halo Infinite ادامه خواهد داد و به ارائه به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید خواهد پرداخت.

تغییر رویکرد در Halo Infinite

این تغییر رویکرد در Halo Infinite نشان‌دهنده تغییر در استراتژی توسعه این بازی است. در ابتدا، استودیوی 343 Industries قصد داشت Halo Infinite را به صورت فصلی توسعه دهد. هر فصل شامل محتوای جدیدی مانند نقشه‌های جدید، حالت‌های جدید، و آیتم‌های جدید می‌شد.

با این حال، به نظر می‌رسد که این رویکرد از نظر استودیوی 343 Industries موفق نبوده است. این استودیو اعلام کرده است که انتقادات بازیکنان از رویکرد فصلی Halo Infinite را شنیده است و به همین دلیل تصمیم گرفته است که رویکرد جدیدی را در پیش بگیرد.

در رویکرد جدید، استودیوی 343 Industries به جای انتشار فصل‌های جدید، به ارائه به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر و منظم‌تر خواهد پرداخت. این به‌روزرسانی‌ها شامل محتوای جدیدی مانند نقشه‌های جدید، حالت‌های جدید، و آیتم‌های جدید خواهند بود.

استودیوی 343 Industries همچنین اعلام کرده است که روی پروژه‌های جدیدی برای Halo Infinite کار می‌کند. این پروژه‌ها شامل یک حالت داستانی جدید، یک حالت چندنفره جدید، و یک بازی موبایل جدید خواهند بود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

بازی Halo Infinite دیگر فصل جدیدی دریافت نخواهد کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش