عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Factorio v1.1.107 برای کامپیوتر دانلود مود بازی جورچین گلمراد Golmorad 2.32 برای اندروید دانلود مود بازی Call of Duty®: Warzone™ Mobile برای اندروید دانلود مود بازی Stickman Master: Shadow Ninja برای اندروید دانلود ترینر بازی Dying Light 2 Stay Human
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   نقش آفرینی   کم حجم   فانتزی   سوم شخص   دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر

دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر

دانلود بازی  The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر  بازی The Lord of the Rings: The Return of the King یک بازی اکشن - ماجراجویی است که توسط EA Games در سال 2003 برای کن

دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر

دانلود بازی  The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر 

بازی The Lord of the Rings: The Return of the King یک بازی اکشن - ماجراجویی است که توسط EA Games در سال 2003 برای کنسول‌های PlayStation 2، Xbox و GameCube منتشر شد. این بازی بر اساس فیلم ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه ساخته شده است و داستان آن را دنبال می‌کند. همچنین شما می توانید سایر بازی های سری ارباب حلقه ها مثل The Lord of the Rings Conquest و The Lord of the Rings War in the North که به نبردهای شمال این سری میپردازد را دانلود کنید

The Lord of the Rings The Return of the King video game - گیم تن

معرفی :

بازیکن در این بازی می‌تواند در نقش یکی از شخصیت‌های داستان، از جمله فرودو، سم، آراگورن، گندالف و لگولاس بازی کند. هر شخصیت دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود است. به عنوان مثال، فرودو می‌تواند از قدرت حلقه برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کند، سم می‌تواند از تیر و کمان خود برای از راه دور دشمنان را هدف قرار دهد، آراگورن یک جنگجوی ماهر است، گندالف یک جادوگر قدرتمند است و لگولاس یک تیرانداز ماهر است.

بازی دارای بخش‌های اکشن، ماجراجویی و پلتفرمینگ است. در بخش‌های اکشن، بازیکن باید با دشمنان مختلفی مبارزه کند. در بخش‌های ماجراجویی، بازیکن باید محیط‌های مختلف را کاوش کند و معماها را حل کند. در بخش‌های پلتفرمینگ، بازیکن باید از موانع مختلف عبور کند.

بازی از نظر گرافیکی برای زمان خود بسیار خوب بود. محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و شخصیت‌ها دارای انیمیشن‌های روانی هستند. بازی همچنین دارای صداگذاری و موسیقی بسیار خوبی است.

بازی The Lord of the Rings The Return of the King - گیم تن

داستان :

داستان بازی بر اساس فیلم ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه ساخته شده است. در این داستان، فرودو و سم باید حلقه‌ی قدرت را به قله‌ی آتشفشان اورد برده و آن را نابود کنند. در طول راه، آنها با چالش‌ها و خطرات زیادی روبرو می‌شوند.

گیم پلی :

گیم‌پلی بازی The Lord of the Rings: The Return of the King ترکیبی از اکشن، ماجراجویی و پلتفرمینگ است. بازیکن می‌تواند در نقش یکی از شخصیت‌های داستان بازی کند. هر شخصیت دارای مهارت‌ها و توانایی‌های منحصر به فرد خود است.

در بخش‌های اکشن، بازیکن باید با دشمنان مختلفی مبارزه کند. مبارزه‌ها در بازی به صورت سوم شخص انجام می‌شود. بازیکن می‌تواند از سلاح‌های مختلفی مانند شمشیر، تبر، نیزه و تیر و کمان برای مبارزه با دشمنان استفاده کند. همچنین می‌تواند از قدرت حلقه برای نابود کردن دشمنان خود استفاده کند.

در بخش‌های ماجراجویی، بازیکن باید محیط‌های مختلف را کاوش کند و معماها را حل کند. محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و دارای تنوع زیادی هستند. معماها نیز چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده هستند.

در بخش‌های پلتفرمینگ، بازیکن باید از موانع مختلف عبور کند. این موانع شامل پل‌ها، دیوارها، لبه‌ها و غیره هستند. بازیکن باید از مهارت‌های خود برای عبور از این موانع استفاده کند.

دانلود بازی ارباب حلقه ها بازگشت پادشاه - گیم تن

گرافیک :

بازی The Lord of the Rings: The Return of the King برای زمان خود از نظر گرافیکی بسیار خوب بود. محیط‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و دارای جزئیات زیادی هستند. شخصیت‌ها نیز دارای انیمیشن‌های روانی هستند.

صداگذاری و موسیقی :

بازی The Lord of the Rings: The Return of the King دارای صداگذاری و موسیقی بسیار خوبی است. صداگذاری شخصیت‌ها بسیار خوب انجام شده است و موسیقی بازی نیز بسیار حماسی و هیجان‌انگیز است.

نتیجه :

بازی The Lord of the Rings: The Return of the King یک بازی اکشن-ماجراجویی بسیار خوب است که بر اساس فیلم ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه ساخته شده است. این بازی دارای داستانی جذاب، گیم‌پلی متنوع و گرافیک و صداگذاری بسیار خوبی است. اگر از طرفداران فیلم‌های ارباب حلقه‌ها هستید، حتماً این بازی را تجربه کنید.

ویژگــی های بازی
    +داستان جذاب
    +گیم پلی متنوع
    +گرافیک و صداگذاری
گالری تصاویر
دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Minimum System :

OS: Windows 95, 98, XP, Vista, 7
CPU: Intel Pentium 4
RAM: 512 MB
Video card: 64 МБ
Hard disk space: 4,5 GB

راهنمــای نصــب بازی

+ فایل های RAR یا ZIP دانلود شده را توسط نرم افزار WinRAR استخراج کنید. درصورت چند پارت بودن فایل های دانلود شده انها را در یک پوشه بریزید و فقط روی یکی از فایل ها راست کلیک کرده و گزینه EXTRACT HERE بزنید.
+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا با نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز 10 استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز 10 از فایل های ISO پشتیبانی میکند.
+ هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.
+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX و .. نیازی به کرک ندارند

نکات :

+ در صورت امکان همیشه از جدیدترین نسخه ویندوز استفاد کنید. دانلود ویندوز 10 _ اخرین نسخه
+ توجه داشته باشید نرم افزار های پیش نیاز بازی ها را نصب کرده باشید . از جمله DirectX و .NET Framework و C++ Redistributable و …. همچنین درایور کارت گرافیک خود را برای بازی ها جدید آپدیت فرمایید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 1.4 گیگابایت
  • تاریخ انتشار: 2003
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: EA Games
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی The Lord of the Rings The Return of the King برای کامپیوتر - Download

دانلود بازی Lord Of The Rings The Return of the King با حجم 1.4 گیگابایت
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش