عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Weapon Craft Run 1.5.1 برای اندروید دانلود مود Epic Race 3D Parkour Game - هک بازی مسابقه حماسی سه بعدی پارکور اندروید دانلود مود Pixel Archer Defense - هک بازی دفاع کماندار پیکسلی اندروید شایعه: Call of Duty 2025 دنباله مستقیم Call of Duty: Black Ops 2 خواهد بود دانلود مود CyberWar: Cyberpunk Survivor - بازی اکشن نبرد سایبری اندروید
صفحه اصلی   سینما   دانلود انیمیشن   دانلود انیمه فریرن: آنسوی پایان سفر Frieren: Beyond Journey’s End 2023

دانلود انیمه فریرن: آنسوی پایان سفر Frieren: Beyond Journey’s End 2023

دانلود انیمه ژاپنی فریرن: آنسوی پایان سفر Frieren: Beyond Journey’s End 2023 انیمه فریرن: آنسوی پایان سفر ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p (قسمت 1 اضافه شد) فریرن: آنسوی پا

دانلود انیمه فریرن: آنسوی پایان سفر Frieren: Beyond Journey’s End 2023

دانلود انیمه ژاپنی فریرن: آنسوی پایان سفر Frieren: Beyond Journey’s End 2023

انیمه فریرن: آنسوی پایان سفر ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

(قسمت 1 اضافه شد)

فریرن: آنسوی پایان سفر یک انیمه فانتزی و ماجراجویی ژاپنی است که بر اساس مانگایی به همین نام اثر یوکاری تانامی ساخته شده است. این انیمه توسط استودیوی Brain's Base تولید شده و در سال 2023 از شبکه AT-X پخش شد.

داستان این انیمه در مورد یک الف به نام فریرن است که همراه با گروهی از قهرمانان، پادشاه شیطان را شکست داده و صلح را به سرزمین بازگردانده اند. اما با گذشت سال ها، فریرن شاهد است که همراهانش یکی یکی از دنیا می روند. حال او شاگرد جدیدی می پذیرد و قول می دهد که آرزوهای پیش از مرگ دوستان قدیمی اش را برآورده کند.

(نسخه دوبله فارسی سانسور شده)

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [پخش آنلاین]

فریرن یک الف قدرتمند و ماهر است که عمر طولانی دارد. او در طول سفر خود با بسیاری از انسان ها و الف های دیگر آشنا شده است و اکنون به دنبال معنای زندگی و مرگ است.

شاگرد فریرن، النا، یک انسان جوان و مشتاق است که می خواهد از فریرن یاد بگیرد. او به فریرن کمک می کند تا با مرگ دوستانش کنار بیاید و به دنبال معنای زندگی باشد.

فریرن: آنسوی پایان سفر یک انیمه زیبا و احساسی است که به موضوعاتی مانند مرگ، زندگی و معنای زندگی می پردازد. این انیمه برای طرفداران انیمه های فانتزی و ماجراجویی و همچنین طرفداران داستان های احساسی جذاب خواهد بود.

گالری تصاویر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود انیمه فریرن: آنسوی پایان سفر Frieren: Beyond Journey’s End 2023 - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود Castlevania: Nocturne - انیمیشن کسلوانیا: منظره شب

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش