صفحه اصلی مقالات اخبار بازی ها پچ Warhammer 40,000: Rogue Trader مشکل کرش بازی را برطرف می کند
پچ Warhammer 40,000: Rogue Trader مشکل کرش بازی را برطرف می کند
مقالاتاخبار بازی ها

پچ Warhammer 40,000: Rogue Trader مشکل کرش بازی را برطرف می کند

  • احسان
  • احسان
  • یک سال پیش
  • 6 بازدید
  • 0 دیدگاه

توسعه دهندگان بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader اخیراً یک پچ جدید را برای این بازی منتشر کرده اند که مشکلات مختلفی را برطرف می کند. این پچ مشکلاتی مانند کرش های احتمالی در فصل 5 و همچنین فقدان قابلیت مرتب سازی محموله در نزد فروشندگان را برطرف می کند. این پچ همچنین شامل برخی از بهبودهای جزئی دیگر مانند رفع اشکالات گرافیکی و بهبود عملکرد بازی می شود.

رفع مشکلات کرش

یکی از مشکلات مهمی که در این پچ برطرف شده است، مشکلات کرش در فصل 5 بازی است. این مشکلات باعث می شد که بازی در برخی از نقاط فصل 5 به طور غیرمنتظره ای متوقف شود. با این پچ، این مشکلات رفع شده اند و بازیکنان می توانند بدون مشکل فصل 5 را بازی کنند.

مرتب سازی محموله

یکی دیگر از مشکلاتی که این پچ برطرف می کند، فقدان قابلیت مرتب سازی محموله در نزد فروشندگان است. این قابلیت باعث می شد که بازیکنان نتوانند محموله خود را به صورت دلخواه مرتب کنند. با این پچ، این قابلیت اضافه شده است و بازیکنان می توانند محموله خود را به صورت دلخواه مرتب کنند.

بهبودهای جزئی دیگر

این پچ همچنین شامل برخی از بهبودهای جزئی دیگر مانند رفع اشکالات گرافیکی و بهبود عملکرد بازی می شود. این بهبودها باعث می شود که بازی روان تر و بهتر اجرا شود.

نتیجه

این پچ یک به روز رسانی مهم برای بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader است که مشکلات مختلفی را برطرف می کند. این پچ باعث می شود که بازی روان تر، پایدارتر و لذت بخش تر شود.

Patch 1.0.97 Notes

System and stability

  • Fixed the possible crashes in Act V

Mechanics

  • The display of an attack preview when being in a full cover was corrected. Now the previews are shown from the exit position point and not from the position behind the cover
  • An explanatory conversation was held with the allies, now they will stop shooting you in the back with burst attacks
  • Now every companion has their own cost for respecialisation. Also, each of them will get three first respecialisations for free
  • Continuous Analysis talent now correctly applies stacks only on the Operative’s turn
  • Assassin’s Killing Edge ability now correctly increases the damage by Lethality% if hitting an opening
  • Warrior’s Clenched Teeth talent now correctly gives Deflection against the attack of each enemy
  • Talent-like features granted by colony projects often did not work correctly – fixed
  • Emperor’s Voice ability now always applies to companions
  • Flame weapon expert talent was reducing the firing cost of some abilities to zero – fixed
  • Using the Sword of Faith psychic power and then saving the game in the middle of combat, caused an error leading to a loss of equipped weapon – fixed
  • Steady Superiority (Upgrade III) now correctly provides one stack for each attack (previously applied for each bullet)
  • Machine Spirit Scan Protocols no longer apply stacks of Exploit on allies
  • Blessing of the Data-Angels increased enemy armor instead of increasing armor penetration – fixed
  • Some adjustments were made to the Story difficulty to make it easier
  • Death World’s Survival Instinct feature now correctly applies its 20% armor and Dodge bonus, while you have temporary wounds. Note: as the bonus is situational, the 20% armor will stay invisible on the character screen, but will be correctly applied to the attacks

Items

  • Phantom Cloak did not reduce warp damage – fixed
  • Thunder Hammer and Mace animations were changed
  • Devastating Navigator staves are allowed to use any navigator power twice, not just attacking powers – fixed
  • Expeditionary Footwear increased dodge until the end of combat instead of until the wearer’s next turn – fixed
  • Laughing God’s Pendant had technical id’s in the description instead of the formulas – fixed
  • Vendors and Space Marines quest rewards were updated
  • Psyker’s Breastplate now gains an additional +1 Psy Rating in case of any Perils of Warp or Psychic Phenomena

Locations

  • Units on the stairs now will move correctly between areas

Visual

  • Fixed the size of the Aeldari models
  • Fixed the background animations for epilogue slides

User Interface

  • Fixed display of discounts in the vendor interface
  • The visual effect could not disappear after using the Point of Curiosity ability – fixed
  • Added cargo sorting in the vendor interface
  • Improved experience of interacting with the group interface on PC. Scrolling through a group and constantly jumping to the first member of the group – fixed

Space

  • Rewards of the Dark Sages and the Capella Biologis projects were swapped – fixed
  • The Capella Biologis project now requires Explorators’ reputation instead of Kasballica’s
  • The Dark Sages project now requires Kasballica’s reputation instead of Explorators’

Miscellaneous

  • Another part of the missing names was added to the Credits and Shrine of Remembrance
  • Interchapter could fail to play when processing to Act V – fixed
  • Some companions lost their convictions in new games – fixed
مشخــصات فایــل

در صورتی که لینک های مطلب با مشکل مواجه هستند و یا قصد دارید لینک های جدید جایگزین شود ، درخواست خود را در تلگرام و گروه زیر ذکر کنید:

https://t.me/

برای رفع ارور میتوانید از این آموزش کمک بگیرید.

برای رفع ارور میتوانید از آموزش فوق کمک بگیرید.

برای رفع ارور میتوانید از آموزش کمک بگیرید.

برای رفع ارور میتوانید از متن فوق کمک بگیرید.

Recomended System :

Minimum System :

نوشتن دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش
جستجو در سایت

برای جستجوی بهتر لطفا از کلیدواژه فارسی استفاده کنید.