عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Company of Heroes 2 Master Collection برای کامپیوتر موفقیت بزرگ Dragon’s Dogma 2 علی‌رغم مشکلات زیاد دانلود بازی قلعه Stronghold Definitive Edition - نسخه جدید و بهبود یافته جی تی ای ۶ Gta احتمالا با حضور T-Pain غوغا می‌کند! دانلود Moto Rider GO MOD 1.90.7 - بازی موتو رایدر برای اندروید + مود
صفحه اصلی   سینما   فیلم ایرانی   دانلود فیلم جنگ جهانی سوم World War III 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم World War III 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم با کیفیت عالی World War III 2022 BluRay فیلم ایرانی جنگ جهانی سوم محصول ۱۴۰۰ به کارگردانی هومن سیدی جنگ جهانی سوم (World War III) یک فیلم درام، جنایی و ماجراجویی به

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم World War III 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم با کیفیت عالی World War III 2022 BluRay

فیلم ایرانی جنگ جهانی سوم محصول ۱۴۰۰ به کارگردانی هومن سیدی

جنگ جهانی سوم (World War III) یک فیلم درام، جنایی و ماجراجویی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی هومن سیدی محصول سال ۱۴۰0 ایران است. این فیلم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده و نخستین‌باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین ایرانی پروژه‌ای سینمایی می‌سازد؛ همچنین این فیلم دومین همکاری سیدی و نماوا پس از مجموعهٔ قورباغه است.

(دانلود قانونی با مصرف اینترنت نیم بها)

[کیفیت 1080p BluRay با حجم 7.45 گیگابایت – 20.000 تومان]

[کیفیت 1080p HQ با حجم 2.68 گیگابایت – 18.000 تومان]

[کیفیت 1080p با حجم 1.95 گیگابایت – 15.000 تومان]

[کیفیت 720p با حجم 1.0 گیگابایت – 13.000 تومان]

[کیفیت 480p با حجم 713 مگابایت – 12.000 تومان]

داستان فیلم دربارهٔ یک کارگر ساده به نام یوسف (محسن تنابنده) است که در یک فیلم سینمایی به عنوان سیاهی‌لشکر حضور دارد. او در حین فیلمبرداری با زنی به نام آیدا (مهسا حجازی) آشنا می‌شود و عاشق او می‌شود. آیدا اما یک زن مرموز است که گذشته‌ای تاریک دارد. یوسف برای حفظ عشقش باید از حقیقت گذشته آیدا پرده بردارد.

فیلم جنگ جهانی سوم در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و دو جایزه در بخش افق‌ها، از جمله بهترین فیلم را برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد را برای محسن تنابنده به ارمغان آورد. این فیلم همچنین در جشنواره‌های بین‌المللی دیگری مانند جشنواره فیلم توکیو و جشنواره فیلم استانبول نیز حضور داشته و جوایز متعددی را دریافت کرده است.

فیلم جنگ جهانی سوم با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. بسیاری از منتقدان بازی محسن تنابنده را ستوده و آن را بهترین بازی او در کارنامه‌اش دانستند. همچنین کارگردانی هومن سیدی و فیلمنامهٔ او نیز مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم جنگ جهانی سوم یک فیلم خوش‌ساخت و پرکشش است که داستانی عاشقانه و مهیج را روایت می‌کند. بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی ماهرانهٔ هومن سیدی از نقاط قوت این فیلم هستند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم World War III 2022 با کیفیت عالی - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش