عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
شینجی میکامی، خالق رزیدنت اویل، استودیوی بازی‌سازی جدیدی به نام Kamuy تاسیس کرد شایعه: رویداد State of Play پلی استیشن در چند هفته آینده برگزار خواهد شد دانلود Bullet Echo 5.8.2 - بازی اکشن و جذاب گلوله اکو اندروید + مود فروش فوق‌العاده بازی‌های Horizon Zero Dawn و God of War روی پلتفرم استیم فروش Deep Rock Galactic از 8 میلیون فراتر رفت
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   لانچ تریلر تیکن ۸ مبارزات زیادی را نشان می دهد

لانچ تریلر تیکن ۸ مبارزات زیادی را نشان می دهد

تریلر عرضه Tekken 8 که روز گذشته منتشر شد، نگاهی اجمالی به برخی از شخصیت های جدید و بازگشته این بازی مبارزه ای محبوب ارائه می دهد. تریلر با یک مبارزه بین Kazuya Mishima و Heihachi Mishima آغاز می شود،

لانچ تریلر تیکن ۸ مبارزات زیادی را نشان می دهد

تریلر عرضه Tekken 8 که روز گذشته منتشر شد، نگاهی اجمالی به برخی از شخصیت های جدید و بازگشته این بازی مبارزه ای محبوب ارائه می دهد. تریلر با یک مبارزه بین Kazuya Mishima و Heihachi Mishima آغاز می شود، دو رقیب دیرینه که دائماً در حال جنگ هستند. پس از آن، تریلر به نمایش شخصیت های جدیدی مانند Lidia Sobieska، یک افسر پلیس لهستانی و Leroy Smith، یک بوکسور آمریکایی می پردازد.

تریلر با یک مبارزه بین شخصیت های اصلی بازی، یعنی Heihachi Mishima و Kazuya Mishima، آغاز می شود. این دو شخصیت در طول سری Tekken با یکدیگر دشمن بوده اند و در این تریلر نیز شاهد یک مبارزه نفس گیر بین آنها هستیم.

در ادامه تریلر، شاهد نبردهایی بین سایر شخصیت های بازی هستیم. از جمله این نبرد ها می توان به مبارزه بین Jin Kazama و Asuka Kazama، مبارزه بین Law و Paul Phoenix و مبارزه بین Lili Rochefort و Lucky Chloe اشاره کرد.

تریلر همچنین شامل تصاویری از مراحل جدید بازی، از جمله یک مرحله در یک شهر مدرن و یک مرحله در یک جنگل است.

تریلر انتشار Tekken 8، هیجان زیادی را برای طرفداران این سری ایجاد کرده است. این تریلر نشان می دهد که بازی Tekken 8، یک بازی مبارزه ای جذاب و پرمحتوا خواهد بود.

علاوه بر شخصیت های جدید، تریلر همچنین برخی از شخصیت های بازگشته محبوب را به نمایش می گذارد، مانند Jin Kazama، Asuka Kazama و Xiaoyu Mishima. تریلر همچنین به نمایش برخی از مکان های جدید بازی، مانند یک شهر مدرن و یک جنگل باستانی می پردازد.

در مجموع، تریلر عرضه Tekken 8 نشان می دهد که این بازی مبارزه ای جدید دارای لیست شخصیت های متنوع، مکان های جدید و گرافیک خیره کننده ای است. Tekken 8 در تاریخ 26 ژانویه 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.

در یوتیوب ببینید

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

لانچ تریلر تیکن ۸ مبارزات زیادی را نشان می دهد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش