عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Dead Island 2 - بازی جزیره مرده 2 برای کامپیوتر به‌روزرسانی جدید Helldivers 2 مشکلات مربوط به کرش، یافتن هم‌بازی و موارد دیگر را حل می‌کند دانلود بازی سنگ گابلین Goblin Stone برای کامپیوتر دانلود Vita Fighters .931 - بازی مبارزه ای جدید اندروید + مود The Elder Scrolls Online اعلام کرد که یک رویداد حضوری برای سالگرد دهم خود برگزار خواهد کرد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Helldivers 2 دارای ویژگی های تغییر شکل زمین است

Helldivers 2 دارای ویژگی های تغییر شکل زمین است

Helldivers 2، دنباله بازی اکشن 2014 Helldivers، ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد که گیم پلی را بسیار هیجان انگیزتر می کند. این ویژگی ها شامل تخریب زمین و تولید فرآیندی است.تخریب زمین به بازیکنان این ام

Helldivers 2 دارای ویژگی های تغییر شکل زمین است

Helldivers 2، دنباله بازی اکشن 2014 Helldivers، ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد که گیم پلی را بسیار هیجان انگیزتر می کند. این ویژگی ها شامل تخریب زمین و تولید فرآیندی است.

تخریب زمین به بازیکنان این امکان را می دهد که محیط اطراف خود را تغییر دهند. آنها می توانند با استفاده از سلاح های خود، از جمله توپ های تانک و لیزرهای قدرتمند، زمین را تخریب کنند. این به آنها کمک می کند تا دشمنان خود را از بین ببرند و به مکان های جدید دسترسی پیدا کنند.

تولید فرآیندی به این معنی است که هر سطح در بازی منحصر به فرد است. محیط بازی به طور خودکار ایجاد می شود، بنابراین بازیکنان هرگز دو بار یک سطح مشابه را بازی نخواهند کرد. این به بازی حس تازه ای می دهد و گیم پلی را بسیار سرگرم کننده تر می کند.

Helldivers 2 همچنین دارای یک سیستم کلاسی انعطاف پذیر و حالت های چند نفره جدید است. این بازی قرار است در سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه شخصی منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Helldivers 2 دارای ویژگی های تغییر شکل زمین است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش