عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Super Mario Bros. Wonder حدودا 11.96 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است دانلود Song of Nunu - بازی آهنگ نونو برای کامپیوتر دانلود مود بازی OSM 23/24 – Soccer Game برای اندروید دانلود 3DTuning MOD v3.7.779 - بازی ماشین سواری تیونینگ 3 بعدی اندروید + مود دانلود مود بازی King Of Steering برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   World of Warcraft: به‌روزرسانی Seeds of Renewal اکنون در دسترس است

World of Warcraft: به‌روزرسانی Seeds of Renewal اکنون در دسترس است

Blizzard Entertainment به‌روزرسانی Seeds of Renewal را برای World of Warcraft: Dragonflight منتشر کرد که شامل تغییراتی در مکانیک بازی، سیستم‌های اجتماعی و موارد دیگر است. این به‌روزرسان

World of Warcraft: به‌روزرسانی Seeds of Renewal اکنون در دسترس است

Blizzard Entertainment به‌روزرسانی Seeds of Renewal را برای World of Warcraft: Dragonflight منتشر کرد که شامل تغییراتی در مکانیک بازی، سیستم‌های اجتماعی و موارد دیگر است. این به‌روزرسانی همچنین اولین فصل Mythic+ برای فصل جدید را معرفی می‌کند.

از جمله تغییرات مهم این به‌روزرسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصلاحات مکانیک بازی: Blizzard تعدادی از مکانیک‌های بازی را اصلاح کرده است تا بازی را روان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند. به‌عنوان مثال، زمان انتظار برای طلسم‌های پرتاب سریعتر شده است و مکانیک‌های خزیدن و سقوط بهبود یافته است.
  • تغییرات سیستم‌های اجتماعی: Blizzard تغییراتی در سیستم‌های اجتماعی بازی ایجاد کرده است تا ارتباطات بین بازیکنان را آسان‌تر کند. به‌عنوان مثال، بازیکنان اکنون می‌توانند گروه‌هایی را ایجاد کنند که به آنها اجازه می‌دهد با بازیکنان دیگر بازی کنند که در همان سطح تجربه هستند.
  • موارد جدید: Blizzard موارد جدیدی را به بازی اضافه کرده است، از جمله یک فصل جدید Mythic+، یک مکان جدید برای کاوش و یک سری ماموریت جدید.
گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

World of Warcraft: به‌روزرسانی Seeds of Renewal اکنون در دسترس است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش