عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
Lost Records: Bloom and Rage:یک بازی ماجراجویی داستانی جدید از DON'T NOD است دارندگان Xbox Game Pass Ultimate می‌توانند Persona 3 Reload Expansion Pass را به‌صورت رایگان دریافت کنند! دانلود بازی Far Cry New Dawn برای کامپیوتر دانلود مود بازی Bubble Pop Origin! برای اندروید Final Fantasy 7 Rebirth دومین بازی برتر تاریخ این سری لقب گرفت!
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   افشای جزئیات جدید از مکان‌ها و شخصیت‌های Final Fantasy 7 Rebirth

افشای جزئیات جدید از مکان‌ها و شخصیت‌های Final Fantasy 7 Rebirth

استودیوی Square Enix در جدیدترین تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از بازی Final Fantasy 7 Rebirth، جزئیات جدیدی از مکان‌ها و شخصیت‌های این بازی مورد انتظار را به اشتراک گذاشته است.در این تصاویر،

افشای جزئیات جدید از مکان‌ها و شخصیت‌های Final Fantasy 7 Rebirth

استودیوی Square Enix در جدیدترین تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از بازی Final Fantasy 7 Rebirth، جزئیات جدیدی از مکان‌ها و شخصیت‌های این بازی مورد انتظار را به اشتراک گذاشته است.

در این تصاویر، می‌توان شخصیت‌های Cloud Strife، Tifa Lockhart، Aerith Gainsborough و Barret Wallace را در محیط‌های جدیدی مشاهده کرد. علاوه بر این، تصاویری از مکان‌های جدیدی مانند Midgar Plateside، Sector 6 و Gold Saucer منتشر شده است.

طبق این تصاویر، ظاهر شخصیت‌های Cloud و Tifa در این بازی تغییر کرده است و آنها ظاهری بالغ‌تر و تجربه‌تر دارند. همچنین، Aerith همچنان مهربان و صلح‌طلب است، اما بر روی قدرت‌های خود کنترل بیشتری دارد.

همچنین، تصاویری از شخصیت Cait Sith، یکی از شخصیت‌های جدید این بازی، منتشر شده است. Cait Sith یک روبات گربه‌مانند است که به نظر می‌رسد از سلاح‌های دوربرد استفاده می‌کند.

در جدیدترین تریلر بازی Final Fantasy 7 Rebirth، می‌توان شاهد صحنه‌های اکشن و نفس‌گیر از مبارزات Cloud و سایر شخصیت‌ها بود. همچنین، در این تریلر، به نظر می‌رسد که Cloud با یک تهدید جدید روبرو خواهد شد.

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی ادامه مستقیم بازی Final Fantasy 7 Remake است و داستان آن پس از وقایع این بازی جریان خواهد داشت.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

افشای جزئیات جدید از مکان‌ها و شخصیت‌های Final Fantasy 7 Rebirth - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش