توسعهدهندگان بازی نقشآفرینی محبوب Baldur's Gate 3، اخیراً بروزرسانی ۱۷ این بازی را منتشر کردهاند که دربردارنده رفع مشکلات متعددی از جمله رفع مشکل نیاز شدید شخصیت Gale و سایر باگهای موجود در بازی است.
در این بروزرسانی، Larian Studios تمرکز ویژهای بر رفع مشکل نیاز شدید Gale داشته است. این مشکل باعث میشد که Gale، یکی از شخصیتهای قابلبازی در بازی، دائماً از هم تیمیهای خود درخواستهای مختلف کند و این امر باعث آزار و اذیت بازیکنان میشد.
علاوه بر این، بروزرسانی ۱۷ بازی Baldur's Gate 3 شامل رفع سایر مشکلاتی مانند رفع باگهای مربوط به سیستم مبارزات، رابط کاربری و گیمپلی بازی است. این بروزرسانی همچنین شامل بهبودهای جزئی در زمینه عملکرد و ثبات بازی نیز میشود.
تیم توسعهدهنده Baldur's Gate 3 در تلاش است تا با انتشار بروزرسانیهای منظم، مشکلات بازی را برطرف کند و تجربه بازی را برای بازیکنان بهبود ببخشد. این بروزرسانی نشان میدهد که Larian Studios همچنان به پشتیبانی از بازی Baldur's Gate 3 متعهد است و قصد دارد تا این بازی را به یک تجربه کامل و بینقص برای بازیکنان تبدیل کند.
برخی از نکات مهم:
- بروزرسانی ۱۷ بازی Baldur's Gate 3 مشکلات متعددی از جمله مشکل نیاز شدید Gale را رفع کرده است.
- این بروزرسانی همچنین شامل بهبودهای جزئی در زمینه عملکرد و ثبات بازی میشود.
- Larian Studios به پشتیبانی از بازی Baldur's Gate 3 متعهد است و قصد دارد تا این بازی را به یک تجربه کامل و بینقص برای بازیکنان تبدیل کند.
PATCH NOTES:
Performance and Code
- Fixed black and colourful visual artefacts sometimes appearing for 1 frame on PS5 when switching scenes or opening and closing UI windows.
- Increased the compression of savegames, which should fix several issues caused by large savegame files.
- Reduced the size of save files by removing summons that don’t exist in the game anymore.
- Guarded against crashes caused when certain character resources (Actions, Bonus Actions, Superiority Dice, etc.) were added and later removed by a mod or cheat engine.
Gameplay and Combat
- In Honour Mode, the aura of Cazador’s Potent Mist Form now properly dissipates after he’s no longer in Mist Form. Sorry!
- Fixed the camera sometimes zooming in while jumping or casting projectile spells.
- Fixed the ability to walk through open doors when you click beyond them from far away.
- Fixed Thieves’ Tools in the camp chest or inventory of a companion who is waiting at camp not being accessible when lockpicking.
UI
- Safeguard Shield’s Saving Throw modifier is now correctly reflected on the Character Sheet.
Flow and Scripting
- Gale will no longer permanently leave the party if you don’t offer him any magic items while talking to him – unless you’re abundantly clear that you don’t plan on ever doing so.
- Fixed characters getting stuck ‘in a story event’, preventing you from controlling them, after getting killed in the fight with Grym.