عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Shape Shifting 1.9.4 - بازی تغییر شکل برای اندروید + مود Avatar: Frontiers of Pandora با تخفیف قابل توجهی، کمتر از یک ماه پس از انتشار عرضه شد دانلود مود بازی پارکینگ حرفه ای 2 Pro Parking برای اندروید استودیوی Naughty Dog در حال توسعه چندین بازی تک‌نفره جدید است دانلود مود بازی Stick War 3 برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   آپدیت بعدی Forza Motorsport پیست دیتونا اینترنشنال اسپیدوی را اضافه می کند

آپدیت بعدی Forza Motorsport پیست دیتونا اینترنشنال اسپیدوی را اضافه می کند

آپدیت بعدی Forza Motorsport پیست دیتونا اینترنشنال اسپیدوی را اضافه می کند استودیو Turn 10 Studios اعلام کرده است که بروزرسانی بعدی بازی Forza Motorsport پیست Daytona International Speedway را به این

آپدیت بعدی Forza Motorsport پیست دیتونا اینترنشنال اسپیدوی را اضافه می کند

آپدیت بعدی Forza Motorsport پیست دیتونا اینترنشنال اسپیدوی را اضافه می کند

استودیو Turn 10 Studios اعلام کرده است که بروزرسانی بعدی بازی Forza Motorsport پیست Daytona International Speedway را به این بازی مسابقه‌ای محبوب اضافه خواهد کرد. این به‌روزرسانی در تاریخ 16 ژانویه 2024 منتشر خواهد شد و شامل مسیر نمادین Daytona 500 و همچنین چندین ویژگی جدید دیگر خواهد بود.

Daytona International Speedway یک پیست مسابقه بیضی شکل به طول 2.5 مایلی (4.0 کیلومتر) است که در Daytona Beach، فلوریدا واقع شده است. این پیست میزبان تعدادی از مسابقات مهم اتومبیل رانی، از جمله Daytona 500، Coke Zero 400 و Rolex 24 at Daytona است.

اضافه شدن Daytona International Speedway به Forza Motorsport مطمئناً برای طرفداران این بازی هیجان انگیز خواهد بود. این پیست یکی از چالش برانگیزترین و هیجان انگیزترین مسیرهای مسابقه در جهان است و مطمئناً ساعت‌ها سرگرمی برای بازیکنان Forza Motorsport فراهم خواهد کرد.

علاوه بر Daytona International Speedway، به‌روزرسانی بعدی Forza Motorsport همچنین شامل ویژگی‌های جدید دیگری مانند:

  • یک سیستم آب و هوای جدید که شرایط آب و هوایی پویا را به بازی اضافه می‌کند
  • یک سیستم فیزیک جدید که باعث می‌شود خودروها واقعی‌تر رفتار کنند
  • یک سیستم هوش مصنوعی جدید که باعث می‌شود رقبای هوش مصنوعی چالش برانگیزتر شوند

بروزرسانی بعدی Forza Motorsport یک به‌روزرسانی بزرگ و هیجان‌انگیز برای این بازی است. با اضافه شدن Daytona International Speedway و ویژگی‌های جدید دیگر، مطمئناً ساعت‌ها سرگرمی برای بازیکنان فراهم خواهد کرد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

آپدیت بعدی Forza Motorsport پیست دیتونا اینترنشنال اسپیدوی را اضافه می کند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش