عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Grand Hotel Mania برای اندروید لباس‌های جدید با تم آیرن میدن به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شوند دانلود بازی Pioneers of Pagonia برای کامپیوتر  اولین DLC بازی Total War: PHARAOH رایگان است دانلود بازی The Seekers: Survival برای کامپیوتر
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Final Fantasy 7 Rebirth: تریلر جدید، قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ بازی را به نمایش می‌گذارد

Final Fantasy 7 Rebirth: تریلر جدید، قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ بازی را به نمایش می‌گذارد

Final Fantasy 7 Rebirth: تریلر جدید، قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ بازی را به نمایش می‌گذارد Final Fantasy 7 Rebirth، دنباله‌ای مورد انتظار برای بازسازی Final Fantasy 7، یک تریلر جدید منتشر ک

Final Fantasy 7 Rebirth: تریلر جدید، قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ بازی را به نمایش می‌گذارد

Final Fantasy 7 Rebirth: تریلر جدید، قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ بازی را به نمایش می‌گذارد

Final Fantasy 7 Rebirth، دنباله‌ای مورد انتظار برای بازسازی Final Fantasy 7، یک تریلر جدید منتشر کرد که قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ جهان بازی را به نمایش می‌گذارد. این تریلر جدید، اولین ویدیو طولانی از بازی است که از زمان نمایش اولیه آن در ماه ژوئن منتشر شده است.

در این تریلر، می‌توانیم ببینیم که Cloud Strife و دوستانش در حال سفر به سرزمین جدیدی به نام Midgar Zolom هستند. این سرزمین بسیار بزرگ‌تر از Midgar اصلی است و بازیکنان می‌توانند از قابلیت سفر سریع برای جابجایی سریع بین نقاط مختلف استفاده کنند.

این تریلر همچنین مکان‌های جدیدی در بازی را نشان می‌دهد، از جمله شهر جدیدی به نام Wyndham و یک قلعه بزرگ به نام Fort Condor. همچنین می‌توانیم Cloud را در حال مبارزه با دشمنان جدیدی ببینیم، از جمله یک اژدها غول‌پیکر.

Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در تاریخ 3 مارس 2024 برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود. این بازی همچنین در آینده برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر خواهد شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Final Fantasy 7 Rebirth: تریلر جدید، قابلیت سفر سریع و نقشه بزرگ بازی را به نمایش می‌گذارد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش