عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی Stronghold: Definitive Edition راهنمای جلوگیری از از دست رفتن فایل سیو بازی Baldur's Gate 3 روی کنسول Xbox خرید ارزان چیت اورجینال و حرفه ای LEAGUE OF LEGENDS با فعالسازی سریع بازی The Last of Us Online رسماً لغو شد بازی جدید استودیوی People Can Fly برای ایکس‌باکس، یک تیراندازی چندنفره است
صفحه اصلی   کامپیوتر   اکشن   ماجراجویی   ایندی   سوم شخص   شوتر   دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر  Gears of War یک بازی تیراندازی سوم شخص اکشن است که توسط Epic Games ساخته و توسط Microsoft Game Studios در سال 2006 برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این باز

دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر

دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر 

Gears of War یک بازی تیراندازی سوم شخص اکشن است که توسط Epic Games ساخته و توسط Microsoft Game Studios در سال 2006 برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Gears of War است و داستان گروهی از مبارزان انسان را روایت می‌کند که در برابر موجودات جهش‌یافته‌ای به نام Locust Horde می‌جنگند.

داستان :

داستان بازی در آینده‌ای دور در سیاره‌ای به نام Sera رخ می‌دهد. در این سیاره، انسان‌ها و Locust Horde با یکدیگر در حال جنگ هستند. Locust Horde موجوداتی جهش‌یافته هستند که از زیر زمین آمده‌اند و قصد دارند انسان‌ها را نابود کنند.

بازی با روایتی از Marcus Fenix آغاز می‌شود. Marcus یک سرباز سابق است که به دلیل کشتن یک افسر ارشد در دوران جنگ دستگیر شده است. او پس از پنج سال حبس، از زندان آزاد می‌شود و به ارتش بازمی‌گردد.

Marcus به همراه گروهی از مبارزان دیگر، به رهبری Dominic Santiago، به مبارزه علیه Locust Horde می‌پردازند. آنها باید با دشواری‌های زیادی دست و پنجه نرم کنند تا از سیاره‌ی خود دفاع کنند.

گیم پلی :

گیم‌پلی Gears of War بر پایه‌ی تیراندازی سوم شخص اکشن است. بازیکنان کنترل Marcus Fenix یا یکی دیگر از شخصیت‌های قابل بازی را بر عهده می‌گیرند و باید با استفاده از سلاح‌های مختلف، با Locust Horde مبارزه کنند.

بازی دارای یک سیستم cover است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از پشت موانع، از حملات دشمنان در امان باشند. این سیستم یکی از ویژگی‌های اصلی بازی است و به بازیکنان کمک می‌کند تا در برابر دشمنان سخت‌تر مقاومت کنند.

گرافیک :

گرافیک Gears of War در زمان عرضه‌ی خود، یکی از بهترین‌ها در میان بازی‌های کنسول Xbox 360 بود. بازی دارای جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای است که به خوبی دنیای تاریک و خشن بازی را به تصویر می‌کشد.

صداگذاری :

صداگذاری Gears of War نیز بسیار خوب است. صداپیشگی شخصیت‌ها به خوبی انجام شده است و موسیقی بازی نیز به خوبی فضای تاریک و خشن بازی را به تصویر می‌کشد.

نتیجه:

Gears of War یک بازی تیراندازی سوم شخص اکشن عالی است که دارای داستانی جذاب، گیم‌پلی هیجان‌انگیز و گرافیک خیره‌کننده‌ای است. این بازی یکی از بهترین بازی‌های منتشر شده برای کنسول Xbox 360 است و به عنوان یکی از کلاسیک‌های این کنسول شناخته می‌شود.

ویژگــی های بازی
    +داستان جذاب
    +گیم‌پلی هیجان‌انگیز
    +گرافیک خیره‌کننده
    +صداگذاری خوب
گالری تصاویر
دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر
تریلر
سیســتم مـــورد نیـــاز

Recomended System :

OS: Windows 10 v1909 or upper | any version of Windows 11

Architecture: x64, X64

CPU: Intel Core i5 @3.5GHz+ or AMD FX 8-core

RAM: 16 GB

VIDEO CARD: GeForce GTX 970 or Radeon R9 290X

FREE DISK SPACE: 60 GB

Minimum System :

OS: Windows 10 v1909 or upper

Architecture: x64, X64

CPU: Intel Core i5 @ 2.7Ghz or AMD FX 6-core

RAM: 8 GB

VIDEO CARD: GeForce GTX 650 Ti or Radeon R7 260x

FREE DISK SPACE: 60 GB

راهنمــای نصــب بازی

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) حتما از یک اکانت جعلی مایکروسافت جهت لاگین استفاده کنید. از این آدرس می‌توانید یک اکانت برای خود بسازید و به پروفایل ویندوز خود لاگین کنید (یا اجازه بدهید تا بازی از شما درخواست لاگین کند).

3) از فعال بودن Developer Mode در ویندوز خود مطمئن شوید. حداقل ورژن ویندوز 10 برای اجرای بازی v1909 می‌باشد و تمامی ورژن‌های ویندوز 11 پشتیبانی می‌شود. برای فعال کردن developer mode کافیست مسیر Settings -> Updates & Security -> For Developers را طی کنید و فعال نمایید. پس از فعال شدن اگر نیاز به ریستارت ویندوز بود، آن را انجام بدهید.

4) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

5) به نصب بازی بپردازید.

6) بازی را حتما از استارت منو ویندوز خود اجرا کنید و از اجرای مستقیم فایل exe در محل نصب بازی خودداری کنید.

مشخــصات فایــل
  • حجم: 35.3گیگابایت
  • تاریخ انتشار: JAN-13-2024
  • فرمت: Rar
  • شرکت سازنده: Epic Games
  • نسخه: ElAmigos
  • رده سنی: +18
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود بازی Gears of War 1 برای کامپیوتر - Download

دانلود با لینک مستقیم - پارت 1 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 2 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 3 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 4 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 5 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 6 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 7 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 8 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 9 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 10 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 11 download
دانلود با لینک مستقیم - پارت 12 download
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود بازی Palworld برای کامپیوتر دانلود بازی Warhammer 40000 Inquisitor Martyr برای کامپیوتر دانلود بازی شبح تسوشیما Ghost of Tsushima DIRECTORS CUT برای کامپیوتر دانلود بازی Ghostrunner 2 برای کامپیوتر + نسخه فارسی دانلود بازی Horizon Forbidden West – Complete Edition برای کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش