عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Space Engineers – Ultimate Edition - نسخه TENOKE دانلود Chaos Road 5.11.0 - بازی جاده آشوب برای اندروید + مود دانلود New Crusader Lords Mod 2023 - مود اضافه کردن لردهای جدید جنگ های صلیبی آنلاین بازی کردن War World Tactical Combat دانلود مد GFL Phone برای بازی Payday 3
صفحه اصلی   اندروید   بازی مسابقه ای   بازی ایرانی   دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید

دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید

دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید بازی گشت پلیس 2 یک بازی رانندگی و اکشن است که توسط شرکت نرم افزاری هنر نور و حرکت برای سیستم عامل اندروید توسعه یافته و در سال 1400 منتشر شد

دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید

دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید

بازی گشت پلیس 2 یک بازی رانندگی و اکشن است که توسط شرکت نرم افزاری هنر نور و حرکت برای سیستم عامل اندروید توسعه یافته و در سال 1400 منتشر شد. این بازی دنباله بازی گشت پلیس 1 است که در سال 1396 منتشر شد.

بازی گشت پلیس 2 در شهر تهران، پایتخت ایران، جریان دارد. بازیکنان در نقش یک افسر پلیس قرار می گیرند که وظیفه دارد از شهر در برابر مجرمان محافظت کند. بازیکنان می توانند از انواع وسایل نقلیه پلیس، از جمله خودروهای سواری، موتورسیکلت ها و هلیکوپترها، برای انجام ماموریت های خود استفاده کنند.

بازی گشت پلیس 2 دارای طیف گسترده ای از ماموریت ها است که از تعقیب و گریز مجرمان گرفته تا تامین امنیت تظاهرات و مراسم ها را شامل می شود. بازیکنان همچنین می توانند در مسابقات و چالش های مختلفی شرکت کنند تا مهارت های خود را به چالش بکشند.

گرافیک بازی گشت پلیس 2 برای یک بازی اندرویدی بسیار خوب است. محیط بازی به خوبی طراحی شده است و شخصیت ها و وسایل نقلیه به خوبی مدل سازی شده اند.

بازی گشت پلیس 2 یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که به بازیکنان امکان می دهد تجربه ای شبیه به یک افسر پلیس را داشته باشند. بازی دارای تنوع خوبی از ماموریت ها و چالش ها است و گرافیک آن نیز برای یک بازی اندرویدی بسیار خوب است.

در اینجا برخی از ویژگی های برجسته بازی گشت پلیس 2 آورده شده است:

  • نقش آفرینی به عنوان یک پلیس در شهر تهران: یکی از ویژگی های جذاب بازی گشت پلیس 2، امکان نقش آفرینی به عنوان یک پلیس در شهر تهران است. بازیکنان می توانند با انواع خودروهای پلیس، از جمله پراید، پژو پارس، و تویوتا پرادو، گشت زنی در شهر را انجام دهند. همچنین می توانند در ماموریت های مختلف، مانند تعقیب و گریز، دستگیری مجرمین، و اطفاء حریق، شرکت کنند.

  • انواع خودروهای پلیس با قابلیت شخصی سازی: بازی گشت پلیس 2 دارای انواع خودروهای پلیس با قابلیت شخصی سازی است. بازیکنان می توانند رنگ، طرح، و تجهیزات خودروهای خود را تغییر دهند. همچنین می توانند از انواع سلاح ها و تجهیزات پلیس برای انجام ماموریت های خود استفاده کنند.

  • ماموریت های مختلف و چالش برانگیز: بازی گشت پلیس 2 دارای ماموریت های مختلف و چالش برانگیز است. بازیکنان باید از مهارت های رانندگی و تیراندازی خود برای انجام این ماموریت ها استفاده کنند. ماموریت های بازی شامل تعقیب و گریز، دستگیری مجرمین، اطفاء حریق، و سایر ماموریت های پلیسی است.

  • گرافیک و گیم پلی زیبا و روان: بازی گشت پلیس 2 دارای گرافیک و گیم پلی زیبا و روان است. گرافیک بازی بسیار خیره کننده است و محیط شهر تهران به خوبی طراحی شده است. گیم پلی بازی نیز بسیار روان است و کنترل خودروها بسیار آسان است.

  • حالت داستانی:  بازی گشت پلیس 2 شامل 10 ماموریت مختلف است که بازیکنان باید در آن‌ها مجرمین را دستگیر کنند. ماموریت‌های بازی متنوع و چالش‌برانگیز هستند و بازیکنان باید از مهارت‌های خود برای موفقیت در آن‌ها استفاده کنند.
ویژگــی های بازی
    نقش آفرینی به عنوان یک پلیس در شهر تهران
    انواع خودروهای پلیس با قابلیت شخصی سازی
    ماموریت های مختلف و چالش برانگیز
    گرافیک و گیم پلی زیبا و روان
گالری تصاویر
دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

دانلود مود بازی گشت پلیس Police Patrol 2 v5.0 برای اندروید - Download

دانلود فایل نصب نسخه 5.0 با لینک مستقیم - 158 مگابایت
اطلاع از نسخه مود در کانال تلگرام
گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
دانلود مود Earn to Die Rogue - هک بازی کشتن زامبی های سرکش اندروید دانلود مود Draw & Break It! - هک بازی بکش و بشکنش اندروید دانلود مود Peugeot Pars - هک بازی ماشین بازی پژو پارس اندروید دانلود مود Ultimate Car Driving Simulator - هک بازی شبیه ساز رانندگی اندروید دانلود مود Epic Race 3D Parkour Game - هک بازی مسابقه حماسی سه بعدی پارکور اندروید

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش