عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود DeadPool - بازی ددپول برای کامپیوتر دانلود بازی Steel Division 2 – Tribute to Normandy 44 برای کامپیوتر تأخیر در ساخت Resident Evil 9: بلندپروازی کپکام یا تغییر برنامه؟ راهنمای ویدیویی جدید شخصیت تریلر Helldivers 2 گیم پلی اکشن‌محور و حضور ربات‌ها را به نمایش می‌گذارد
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   SAND LAND در 26 آوریل منتشر می شود

SAND LAND در 26 آوریل منتشر می شود

SAND LAND در 26 آوریل منتشر می شود BANDAI NAMCO Entertainment اعلام کرد که بازی SAND LAND، اقتباسی از مانگای اکشن-ماجراجویی Akira Toriyama، در تاریخ 26 آوریل 2024 برای PlayStation 4، PlayStation 5، X

SAND LAND در 26 آوریل منتشر می شود

SAND LAND در 26 آوریل منتشر می شود

BANDAI NAMCO Entertainment اعلام کرد که بازی SAND LAND، اقتباسی از مانگای اکشن-ماجراجویی Akira Toriyama، در تاریخ 26 آوریل 2024 برای PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.

در SAND LAND، بازیکنان در نقش Beelzebub، یک شاهزاده شیطانی، قرار می گیرند که در دنیایی خشک و بی آب زندگی می کند. او با Sheriff Rao، یک انسان، و Thief، یک شیطان، متحد می شود تا در جستجوی چشمه افسانه ای باشند که می تواند خشکسالی را پایان دهد.

بازی دارای یک سیستم مبارزه مبتنی بر حرکات است که بر ترکیب های سریع و حرکات قدرتمند تمرکز دارد. بازیکنان همچنین می توانند از یک طیف گسترده ای از وسایل نقلیه برای کاوش در جهان استفاده کنند.

SAND LAND برای طرفداران بازی های اکشن-ماجراجویی و آثار Akira Toriyama یک گزینه عالی است. این بازی دارای یک داستان جذاب، گیم پلی هیجان انگیز و دنیای منحصر به فرد است.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

SAND LAND در 26 آوریل منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش