عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود بازی Alaskan Road Truckers – Truck Skin Pack برای کامپیوتر دانلود بازی Batman Arkham Origins The Complete Edition برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی Cities: Skylines II دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes برای کامپیوتر دانلود ترینر بازی ANVIL
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Atlus در حال کار بر روی چند بازی از جمله Shin Megami Tensei برای Netflix است

Atlus در حال کار بر روی چند بازی از جمله Shin Megami Tensei برای Netflix است

Atlus در حال کار بر روی چند بازی از جمله Shin Megami Tensei برای Netflix است طبق گزارشی جدید، Atlus، خالق سری بازی های محبوب Shin Megami Tensei، در حال کار بر روی چندین بازی جدید برای Netflix است. ای

Atlus در حال کار بر روی چند بازی از جمله Shin Megami Tensei برای Netflix است

Atlus در حال کار بر روی چند بازی از جمله Shin Megami Tensei برای Netflix است

طبق گزارشی جدید، Atlus، خالق سری بازی های محبوب Shin Megami Tensei، در حال کار بر روی چندین بازی جدید برای Netflix است. این گزارش توسط خبرنگار GamesBeat Jeff Grubb ارائه شده است، که ادعا می کند که Atlus در حال توسعه چندین بازی سریالی و فیلم های ویدئویی برای سرویس استریمینگ است.

Grubb ادعا می کند که یکی از بازی های آتلوس برای نتفلیکس یک اقتباس از سری Shin Megami Tensei خواهد بود. این بازی به احتمال زیاد یک بازی نقش آفرینی در سبک سریالی خواهد بود، مشابه Castlevania و The Witcher در Netflix.

در حال حاضر، هیچ جزئیاتی در مورد این بازی ها، از جمله تاریخ انتشار یا پلتفرم هایی که برای آنها منتشر خواهند شد، در دسترس نیست. با این حال، Grubb ادعا می کند که این بازی ها بخشی از یک "برنامه بلندپروازانه" Atlus برای گسترش حضور خود در رسانه های جدید هستند.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، این یک خبر بزرگ برای طرفداران سری Shin Megami Tensei خواهد بود. این بازی ها به طور گسترده ای برای داستان های پیچیده، سیستم های مبارزه پیچیده و طراحی شخصیت های منحصر به فرد خود شناخته شده اند، و یک اقتباس سریالی در اختیار شما قرار می دهد تا داستان های این بازی ها را با جزئیات بیشتری تجربه کنید.

سری Shin Megami Tensei به طور گسترده ای به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین سری بازی های نقش آفرینی در تاریخ شناخته می شود. این سری برای اولین بار در سال 1992 با بازی Shin Megami Tensei برای Super Famicom منتشر شد و از آن زمان تاکنون ده ها بازی مختلف منتشر شده است.

بازی Shin Megami Tensei V در حال حاضر آخرین بازی این سری است و در سال 2021 برای Nintendo Switch منتشر شد. این بازی یک موفقیت بزرگ تجاری و انتقادی بود و به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی نسل جدید شناخته می شود.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، این بازی ها قطعاً مورد توجه طرفداران بازی های نقش آفرینی قرار خواهند گرفت. Shin Megami Tensei یک سری بازی عالی است که شایسته اقتباسی با کیفیت بالا است، و Netflix به نظر می رسد که مکان مناسبی برای این کار باشد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Atlus در حال کار بر روی چند بازی از جمله Shin Megami Tensei برای Netflix است - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش