عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود بازی Rope Gang برای اندروید تریلر جدید بازی The Last of Us Part 2 Remastered جزئیات گیتار آزاد را نشان می دهد دانلود بازی BeamNG.drive v0.32.0 برای کامپیوتر دانلود مود Vikings: War of Clans - بازی نبرد قبایل وایکینگ ها اندروید دانلود مود بازی Family Life برای اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition در 7 فوریه منتشر می شود

Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition در 7 فوریه منتشر می شود

Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition در 7 فوریه منتشر می شود Koei Tecmo و Team NINJA اعلام کردند که نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 7 فوریه برای PlayStation 5، Xbox Series X/S، PlaySta

Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition در 7 فوریه منتشر می شود

Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition در 7 فوریه منتشر می شود

Koei Tecmo و Team NINJA اعلام کردند که نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 7 فوریه برای PlayStation 5، Xbox Series X/S، PlayStation 4، Xbox One و PC از طریق Steam و Microsoft Store منتشر می شود. این نسخه شامل بازی اصلی و تمام DLCهای آن است.

نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty همچنین شامل یک آیتم جدید به نام Shiji است که مکان صفحات را روی نقشه کوچک نشان می دهد. این آیتم برای بازیکنانی که می خواهند سریعتر پیشرفت کنند مفید خواهد بود.

Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی اکشن نقش‌آفرینی تاریخی است که در دوره سه پادشاهی چین اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش یک جنگجوی چینی قرار می‌گیرند که باید در برابر ارتش شیطانی از ارواح جنگجویان مرده مبارزه کند. بازی دارای سیستم مبارزه‌ای مبتنی بر حرکات است که بر ترکیب‌های سریع و حرکات قدرتمند تمرکز دارد.

نسخه کامل Wo Long: Fallen Dynasty برای طرفداران بازی های اکشن نقش آفرینی و تاریخ چینی یک گزینه عالی است. این نسخه شامل تمام محتوای بازی اصلی و DLCهای آن است و همچنین یک آیتم جدید را برای کمک به بازیکنان در پیشرفت خود ارائه می دهد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition در 7 فوریه منتشر می شود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش