عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود ترینر بازی The Last of Us Part I پشتیبانی بازی Prince of Persia: The Lost Crown از زبان فارسی بازی Slitterhead در سال 2024 نمایش داده می شود دانلود مود بازی کلش آف زامبی Clash of Zombie برای اندروید دانلود مود Brawl Box Stars Simulator - بازی شبیه ساز جعبه براول استارز اندروید
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Dragon's Dogma 2: هیولای جدید Sphinx با حل پازل‌ها با عمل معرفی شد

Dragon's Dogma 2: هیولای جدید Sphinx با حل پازل‌ها با عمل معرفی شد

Dragon's Dogma 2: هیولای جدید Sphinx با حل پازل‌ها با عمل معرفی شد Capcom در جریان اخبار اخیر خود در رابطه با Dragon's Dogma 2، هیولایی جدید به نام Sphinx را معرفی کرد که به عنوان یک باس اختیاری

Dragon's Dogma 2: هیولای جدید Sphinx با حل پازل‌ها با عمل معرفی شد

Dragon's Dogma 2: هیولای جدید Sphinx با حل پازل‌ها با عمل معرفی شد

Capcom در جریان اخبار اخیر خود در رابطه با Dragon's Dogma 2، هیولایی جدید به نام Sphinx را معرفی کرد که به عنوان یک باس اختیاری در بازی حضور خواهد داشت. این هیولا، یک موجود افسانه‌ای با سر انسان و بدن شیر است که به خاطر توانایی‌اش در حل معما‌ها معروف است.

همانطور که از نامش پیداست، Sphinx در Dragon's Dogma 2 به بازیکنان چالش‌هایی را ارائه می‌دهد که باید با حل پازل‌ها از آنها عبور کنند. این پازل‌ها به جای کلمات، با اعمال و حرکات بازیکن حل می‌شوند. بازیکنان برای حل پازل‌های Sphinx باید از محیط اطراف خود و توانایی‌های شخصیت خود استفاده کنند.

طبق اطلاعات موجود، Sphinx یک باس اختیاری است و بازیکنان فقط در صورتی با او مواجه می‌شوند که به دنبال آن باشند. این هیولا در یک منطقه مخفی در بازی قرار دارد و بازیکنان باید برای پیدا کردن آن کمی جستجو کنند.

با وجود اینکه Sphinx یک باس اختیاری است، اما به نظر می‌رسد که یکی از چالش‌برانگیزترین دشمنان بازی خواهد بود. بازیکنانی که می‌خواهند Sphinx را شکست دهند باید هوش، مهارت و خلاقیت خود را به کار گیرند.

Dragon's Dogma 2 هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما انتظار می‌رود که در سال 2024 برای PlayStation 5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Dragon's Dogma 2: هیولای جدید Sphinx با حل پازل‌ها با عمل معرفی شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش