عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Construction Simulator 2014 - بازی شبیه ساز ساخت و ساز اندروید دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر دانلود مود School Party Craft - بازی مهمانی در مدرسه اندروید دانلود بازی وو لانگ Wo Long Fallen Dynasty – Deluxe Edition برای کامپیوتر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater قرار است در سال 2024 منتشر شود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند

Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند

Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند نینتندو اخیراً اعلام کرد که دو بازی کلاسیک RPG، Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age، در تاریخ 17 ژانویه به سرویس

Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند

Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند

نینتندو اخیراً اعلام کرد که دو بازی کلاسیک RPG، Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age، در تاریخ 17 ژانویه به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack اضافه خواهند شد. این دو بازی برای اولین بار در سال 2001 و 2003 برای Game Boy Advance منتشر شدند و از آن زمان به محبوبیت بسیاری دست یافته اند.

در Golden Sun، بازیکنان در نقش گروهی از دانش آموزان جوان به نام Adepts قرار می گیرند که در سرزمین Weyard سفر می کنند تا از قدرت Alchemy جلوگیری کنند، نیرویی که می تواند جهان را به نابودی بکشد. بازی شامل سیستم مبارزه ای مبتنی بر تاکتیکی است که بر اساس استفاده از Adepts و توانایی های جادویی آنها است.

در Golden Sun: The Lost Age، بازیکنان در نقش شخصیتی جدید به نام Felix قرار می گیرند که به دنبال برادرش Isaac در دنیای Weyard سفر می کند. این بازی داستانی پیچیده و گیم پلی هیجان انگیزی را ارائه می دهد که طرفداران RPG را قطعا راضی خواهد کرد.

اضافه شدن Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age به Nintendo Switch Online + Expansion Pack خبر خوبی برای طرفداران این دو بازی کلاسیک است. این دو بازی برای اولین بار در دسترس مشترکین سرویس قرار خواهند گرفت و فرصتی عالی برای کسانی است که تا به حال این بازی ها را تجربه نکرده اند تا آنها را امتحان کنند.

Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در تاریخ 17 ژانویه به Nintendo Switch Online + Expansion Pack اضافه خواهند شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Golden Sun و Golden Sun: The Lost Age در 17 ژانویه به Nintendo Switch Online می آیند - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش