عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود Bazooka Boy 2.2.13 - بازی زیبای بازوکا بوی اندروید + مود دانلود مود بازی Driving Zone: Germany برای اندروید فروش جهانی NieR: Automata از 8 میلیون نسخه عبور کرد! دانلود بازی Astor Blade of the Monolith برای کامپیوتر دانلود Frag Pro Shooter 3.15.1 - بازی اکشن و تیراندازی حرفه ای اندروید + مود
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Like a Dragon: Infinite Wealth با پشتیبانی از DLSS 3 برای Pc منتشر خواهد شد

Like a Dragon: Infinite Wealth با پشتیبانی از DLSS 3 برای Pc منتشر خواهد شد

Like a Dragon: Infinite Wealth با پشتیبانی از DLSS 3 برای Pc منتشر خواهد شد توسعه‌دهندگان بازی \"Like a Dragon: Infinite Wealth\" تأیید کرده‌اند که این بازی با پشتیبانی از DLSS 3 برای رایانه&

Like a Dragon: Infinite Wealth با پشتیبانی از DLSS 3 برای Pc منتشر خواهد شد

Like a Dragon: Infinite Wealth با پشتیبانی از DLSS 3 برای Pc منتشر خواهد شد

توسعه‌دهندگان بازی "Like a Dragon: Infinite Wealth" تأیید کرده‌اند که این بازی با پشتیبانی از DLSS 3 برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. DLSS 3 یک فناوری هوش مصنوعی است که توسط NVIDIA توسعه داده شده است و می‌تواند عملکرد بازی را در رایانه‌های شخصی با کارت‌های گرافیک NVIDIA RTX تا دو برابر افزایش دهد.

در بازی "Like a Dragon: Infinite Wealth"، بازیکنان کنترل یک گروه از یاکوزا را بر عهده می‌گیرند که سعی می‌کنند یک امپراتوری ثروت را به دست آورند. بازی دارای سیستم مبارزه جذابی است که ترکیبی از مبارزات نوبتی و اکشن است.

پشتیبانی از DLSS 3 به بازیکنان کمک خواهد کرد تا بازی "Like a Dragon: Infinite Wealth" را با نرخ فریم بالاتر و کیفیت گرافیکی بهتر تجربه کنند. این فناوری به ویژه برای بازیکنانی که رایانه‌های شخصی مجهز به کارت‌های گرافیک NVIDIA RTX دارند مفید خواهد بود.

بازی "Like a Dragon: Infinite Wealth" قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2024 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Like a Dragon: Infinite Wealth با پشتیبانی از DLSS 3 برای Pc منتشر خواهد شد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش