عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
دانلود مود Grim Soul - هک بازی شوالیه مصمم اندروید Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ 9 سپتامبر 2024 منتشر می‌شود دانلود EFOOTBALL PES 2024 - بازی فوتبال حرفه ای مود شده برای اندروید تیکن 8 پرفروش‌ترین بازی جدید در ایالات متحده در ماه ژانویه بود خرید ارزان گیفت 3 ماهه ایکس باکس گلد Xbox Live Game Pass Core 3 Months
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد

Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد

Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد استودیوی بازی‌سازی تازه تاسیس Rebel Wolves، به رهبری Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان The Witcher 3: Wild

Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد

Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد

استودیوی بازی‌سازی تازه تاسیس Rebel Wolves، به رهبری Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان The Witcher 3: Wild Hunt، به تازگی Mateusz Tomaszkiewicz، طراح باتجربه The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاق خود منصوب کرده است.

Mateusz Tomaszkiewicz یک چهره شناخته شده در صنعت بازی است که بیش از 13 سال تجربه دارد. او در طول دوران حرفه‌ای خود در CD Projekt Red، عناوین پرفروشی مانند The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077 را توسعه داده است.

در The Witcher 3، Tomaszkiewicz به عنوان طراح ارشد داستان و کارگردان Quest فعالیت می‌کرد. او در این نقش، نقش مهمی در خلق روایت حماسی و غنی این بازی ایفا کرد. همچنین، او در Cyberpunk 2077 به عنوان مدیر Quest فعالیت می‌کرد و در توسعه داستان پیچیده و جذاب این بازی نقشی کلیدی داشت.

Tomaszkiewicz در Rebel Wolves به عنوان مدیر خلاق، رهبری تیم توسعه را بر عهده خواهد داشت و مسئولیت خلق یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ و باکیفیت را بر عهده خواهد داشت.

Rebel Wolves یک استودیوی بازی‌سازی جدید است که در ورشو، لهستان، توسط Tomaszkiewicz و سایر اعضای تیم توسعه The Witcher 3 تاسیس شده است. این استودیو در حال کار بر روی یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ در جهان فانتزی است که قرار است در سال 2027 منتشر شود.

انتخاب Tomaszkiewicz به عنوان مدیر خلاق Rebel Wolves خبر بسیار خوبی برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی است. او یک طراح باتجربه و با استعداد است که سابقه درخشانی در خلق بازی‌های نقش‌آفرینی با کیفیت بالا دارد. مطمئناً او می‌تواند به Rebel Wolves کمک کند تا یک بازی نقش‌آفرینی بزرگ و باکیفیت خلق کند که بتواند نظر طرفداران را جلب کند.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

Rebel Wolves خالق بازی The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را به عنوان مدیر خلاقیت استخدام کرد - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش