عناوین مهم
صفحه اینستاگرام گیم تن انجمن گفتگوی گیم تن دانلود بازی سیستم های ضعیف
سرویس تبلیغات
سفارش تبلیغات دانلود تمامی بازی ها با ترافیک نیم بها محاسبه می‌شود.
پر دانلودترین ها
پیشنهادی
تمامی ترفندهای Winning Eleven 3 - رمزهای بازی فوتبال 98 نقد و بررسی بازی تیکن ۸ Tekken : بازگشت به ریشه ها دانلود مود Merge Master: Dinosaur Monster - بازی ترکیب هیولاها اندروید دانلود بازی Stronghold 3 برای کامپیوتر دانلود بازی تنها در تاریکی Alone in the Dark 2024 – Deluxe Edition برای کامپیوتر 
صفحه اصلی   مقالات بازی ها   اخبار بازی ها   وارنر برادرز در حال توسعه بازی‌هایی است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود

وارنر برادرز در حال توسعه بازی‌هایی است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود

وارنر برادرز در حال توسعه بازی‌هایی است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود وارنر براس اینتراکتیو اعلام کرده است که در حال کار بر روی چند بازی جدید است که بخشی از داستان اصلی دنیا

وارنر برادرز در حال توسعه بازی‌هایی است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود

وارنر برادرز در حال توسعه بازی‌هایی است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود

وارنر براس اینتراکتیو اعلام کرده است که در حال کار بر روی چند بازی جدید است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود. این بازی‌ها به‌طور مستقیم با فیلم‌ها، سریال‌ها و سایر محصولات دی‌سی مرتبط خواهند بود و به توسعه جهان دی‌سی کمک خواهند کرد.

این خبر توسط دیوید هاد داد، رئیس و مدیر عامل وارنر براس اینتراکتیو، در مصاحبه با مجله Variety اعلام شد. هاد داد گفت که این شرکت قصد دارد بازی‌هایی را ایجاد کند که به‌طور مستقیم با فیلم‌های دی‌سی و دیگر محصولات ارتباط داشته باشند و بخشی از روایت کلی این جهان داستانی باشند.

او توضیح داد که این بازی‌ها برای طرفداران دی‌سی که می‌خواهند داستان‌های مورد علاقه خود را به شکل جدیدی تجربه کنند جذاب خواهد بود. او همچنین گفت که این بازی‌ها به توسعه اکوسیستم دی‌سی یونیورس کمک خواهند کرد و آن را به یک تجربه چندرسانه‌ای کامل تبدیل خواهند کرد.

هنوز جزئیات زیادی در مورد این بازی‌ها منتشر نشده است، اما هاد داد گفت که انتظار می‌رود که برخی از آن‌ها در سال ۲۰۲۴ منتشر شوند. او همچنین اشاره کرد که این بازی‌ها برای طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها، از جمله کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های موبایل، منتشر خواهند شد.

گالری تصاویر
سیســتم مـــورد نیـــاز
مشخــصات فایــل
  • منبع: گیم تن
لینــک های دانلــود

وارنر برادرز در حال توسعه بازی‌هایی است که بخشی از داستان اصلی دنیای دی‌سی خواهند بود - Download

گزارش خرابی لینک ( بزودی )
مطالـب پیشـنهادی
نقشه راه محتوای آینده بازی Stellar Blade منتشر شد پرواز بر فراز لاس وگاس با به‌روزرسانی رایگان Microsoft Flight Simulator به‌روزرسانی بزرگ Starfield برای PC و Xbox Series X/S منتشر شد یوبی‌سافت توسعه The Division Heartland را متوقف کرد بسته الحاقی جدید لباس‌های خیابانی برای Street Fighter 6 منتشر شد!
برچسب‌ها: , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

کد امنیتی رفرش